نیکوکارترین بتمن دنیا در سانحه رانندگی کشته شد

نیکوکارترین بتمن دنیا در سانحه رانندگی کشته شد

ائونارد رابینسون که به عنوان نیکوکارترین بتمن دنیا شناخته می شد در حادثه رانندگی در مریلند کشته شد.

کد خبر : ۲۶۹۰
بازدید : ۱۳۸۸
نیکوکارترین بتمن دنیا در سانحه رانندگی کشته شد ائونارد رابینسون که به عنوان نیکوکارترین بتمن دنیا شناخته می شد در حادثه رانندگی در مریلند کشته شد.

به گزارش خبرآنلاین، لئونارد رابینسون، مشهور به "بتمن نیکوکار" آمریکا با پوشیدن لباس بتمن و سرزدن به بیمارستان‌ها دل بسیاری از کودکان بیمار را شاد می‌کرد. او در سن ۵۱ سالگی در حال بازگشت از یک مراسم خیریه در جریان یک سانحه رانندگی درگذشت.

لئونارد رابینسون در سال‌های گذشته با پوشیدن لباس بتمن، ابرقهرمان محبوب آمریکایی، و سر زدن به بیمارستان‌ها، مدارس و حضور در مراسم خیریه دل بسیاری کودکان را در ایالات متحده شاد کرد و لبخند به روی لب‌هایشان آورد.

آقای رابینسون ۵۱ ساله سوار بر "بت موبیل"، خودروی سیاه‌رنگی که درست به شکل خودروی بتمن درآورده بود، کودکان از همه‌جا بی‌خبر را که روی تخت بیمارستان بستری شده بودند، غافلگیر می‌کرد.

او تا سال ۲۰۱۲ با یک خودروی لامبورگینی سیاه‌رنگ تردد می‌کرد، اما اواخر همان سال بت موبیل را جایگزین آن کرد.

لئونارد رابینسون روز دوشنبه (۱۷ اوت/ ۲۶ مرداد) در حالی که سوار بر این خودرو از یک مراسم خیریه باز می‌گشت، دچار سانحه شده و جان باخت.

به گفته پلیس موتور بت موبیل در بزرگراه به ناگهان دچار نقص فنی شده و خودرو از حرکت باز ایستاده است. در همان زمان خودروی عقبی که با سرعت در حال حرکت بوده، با بت موبیل برخورد کرده است. لئونارد رابینسون در این سانحه به شدت زخمی شد و اندکی بعد جان سپرد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید