تصاویر/ حراج کاخ 12.7 میلیون دلاریِ دو ستاره پس از طلاق

تصاویر/ حراج کاخ 12.7 میلیون دلاریِ دو ستاره پس از طلاق

این خانه در منطقه‌ای قدیمی در مرکز شهر لس‌آنجلس واقع‌شده است. خانه دارای 9 اتاق، 14 حمام است و 11500 فوت وسعت دارد. فروش این خانه بعد از طلاق این بازیگر از همسرش امبر هرد خبرساز شده است.

کد خبر : ۲۷۱۴۸
بازدید : ۱۱۵۸۴

فرادید | نقاشی دیواری دیدنی و جذاب دوقلوهای هنرمند برزیلی OSGEMEOS بی‌نظیر است؛ اما خانه‌ی 12.7 میلیون دلاری جانی دپ خود یک اثر هنری است.


این خانه در منطقه‌ای قدیمی در مرکز شهر لس‌آنجلس واقع‌شده است. خانه دارای 9 اتاق، 14 حمام است و 11500 فوت وسعت دارد و بعد از طلاق این بازیگر از همسرش امبر هارد خبرساز شده است.

کوین دس نماینده فروش خانه می‌گوید: "خرید این پنت هوس توسط جانی دپ به‌وضوح توجه رسانه‌ها را به خود جلب می‌کند، اما آنچه آن را جذاب‌تر کرده فرصت داشتن خانه‌ای در مهم‌ترین منطقه‌ی مسکونی شهر از لحاظ معماری است."

این خانه از پنج پنت هوس مجزا تشکیل‌شده که باهم ترکیب‌شده‌اند و فضایی بی‌نظیر و جذاب را ایجاد کرده‌اند. دیوارهای این آپارتمان وسیع با عکس‌های خانوادگی، قاب‌ها و نقاشی‌های هنری آراسته‌شده است. یک اثر هنری OSGEMEOS نیز بر دیوار ناهارخوری کشیده شده است.

دس می‌گوید اگر از نگاه کردن به دیوارها خسته شدید، می‌توانید نگاهی به مناظر خیره‌کننده مرکز شهر لس‌آنجلس بیندازید. او از داخل آپارتمان به سی ان ان گفت: "از این بالا به برادوی نگاه می‌کنم و ساختمان‌های زیبا و تاریخی را می‌بینم. کمی دورتر کوه‌ها را می‌بینید و در غرب بخش جدید مرکز شهر دیده می‌شود. دوست دارم اینجا بنشینم و تصور کنم که دهه 1930 این‌گونه بوده است."

دپِ تاجر
دپ که به‌تازگی این خانه را ترک کرد، اولین پنت هوس را در سال 2007 بعد از اینکه از فروشگاه لباس و لوازم منزل به آپارتمان تبدیل شد، خریداری کرد. او بقیه آپارتمان را در سال‌های آتی خرید و با قرار دادن درب، سه آپارتمان را به هم متصل کرد؛ وی یکی از آپارتمان‌ها را محل اقامت مهمانان و دیگری را به استودیوی هنری و رسانه‌ای تبدیل کرد.

این ملک به‌صورت کلی به فروش می‌رسد، اما می‌توان آپارتمان‌ها را به‌صورت مجزا نیز خریداری کرد. گرچه به نظر می‌رسد فروش این خانه به طلاق اخیر جانی دپ مرتبط است، اما دس تأکید کرد این تنها یک تصمیم مالی و تجاری از سوی این بازیگر است. گفته می‌شود این آپارتمان را حدود 7.2 میلیون دلار خریداری کرده است.



منبع: CNN
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
  • pasha ارسالی در

    طفلکی جانی .... از تک تک نقاط این خونه خاطره داره :-)

تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید