معجزه کی‌روش در تیم ملی ادامه دارد

در جدیدترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان که از سوی مرکز آمار همکاری‌های فیفا اعلام شده تیم ملی فوتبال ایران با 10 پله صعود در رده بیست و هفتم جهان قرار گرفت.

کد خبر : ۲۷۶۶۲
بازدید : ۱۲۳۰
در جدیدترین رده بندی تیم‌های ملی فوتبال جهان که از سوی مرکز آمار همکاری‌های فیفا اعلام شده تیم ملی فوتبال ایران با 10 پله صعود در رده بیست و هفتم جهان قرار گرفت.

به‌ گزارش ‌ایسنا، رده بندی ماه اکتبر تیم‌های ملی فوتبال جهان قرار است پنجشنبه هفته‌ آینده انجام شود. در آستانه انتشار رده بندی فیفا که از سوی سایت این نهاد منتشر خواهد شد، مرکز آمار همکاری‌های فیفا که همیشه زودتر از سایت فیفا رده بندی تیم‌های ملی فوتبال را اعلام می‌کند، این بار نیز رده بندی ماه اکتبر تیم‌های ملی جهان را اعلام کرد که در آن تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران به سبب دو برد ارزشمند برابر ازبکستان و کره جنوبی ضمن حفظ رده نخست در بین تیم‌های آسیایی صعود چشمگیری در رده بندی فیفا داشت و با 10 پله صعود در رده بیست و هفتم جهان قرار گرفت تا فوتبال ایران بعد از سال‌ها جایی در بین 30 کشور نخست فوتبال جهان داشته باشد.

در این رده بندی آرژانتین، همچنان تیم نخست فیفا است. آن هم با توجه به این موضوع که آلبی سلسته این هفته‌ در انتخابی جام جهانی به پاراگوئه در خانه باخت و قبل از آن نیز با پرو به تساوی دو بر دو رسید.

‌تیم‌ ‌ملی آلمان قهرمان جام جهانی 2014 با دو برد برابر جمهوری چک و ایرلند شمالی جای بلژیک را در رده دوم گرفت و برزیل نیز بعد از دو برد ارزشمند در انتخابی جام جهانی بار دیگر به جمع سه کشور نخست رده بندی فیفا اضافه شد.

رده بندی 20 کشور برتر فیفا در ماه اکتبر:

1. آرژانتین

2. آلمان

3. برزیل

4. بلژیک

5. کلمبیا

6. شیلی

7. فرانسه

8. پرتغال

9. اروگوئه

10. اسپانیا

11. ولز

12. انگلیس

13. ایتالیا

14. سوئیس

15. لهستان

16. کرواسی

17. مکزیک

18. کاستاریکا

19 . اکوادور

20. هلند

21. ایسلند

22. مجارستان

23. پرو

24. آمریکا

25. ترکیه

26. اسلوونی

27. ایران

28. بوسنی و هرزگوین

29. اوکراین

30 . ساحل عاج
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید