پدیده شاندیز به سهامدارانش هشدار داد

سایت رسمی پدیده شاندیر با انتشار اطلاعیه ای به سهامداران خود بطور تلویحی هشدار داده است که در صورت اصرار سهامداران به برگشت وجوه خود، شرکت را در اتمام پروژه های در حال اجرا ناکام نموده و موجب تعطیلی پروژه ها میگردد.

کد خبر : ۲۸۰
بازدید : ۲۵۳۴
فرادید | سایت رسمی پدیده شاندیر با انتشار اطلاعیه ای به سهامداران خود بطور تلویحی هشدار داده است که در صورت اصرار سهامداران به برگشت وجوه خود، شرکت را در اتمام پروژه های در حال اجرا ناکام نموده و موجب تعطیلی پروژه ها میگردد.

در بخشی از اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه شرکت بنابر دستور مقام محترم قضایی و تصمیم شما سهامداران محترم به ناچار بایستی سهام سهامداران را بازخرید نمایدو با توجه به اینکه معمولاً و در پایان سال نقدینگی به شدت کاهش یافته و پرداخت تسهیلات بانکی و سایر منابع تا اوایل سال بعد به تعویق می افتد و این امر تامین حجم قابل توجه نقدینگی مورد درخواست سهامداران را برای شرکت ناممکن ساخته است.

گفتنی است در یک ماه گذشته ابهاماتی درباره نحوه فعالیت پدیده مطرح شده است و در پی آن بسیاری از دفاتر سهام فروشی پدیده در استان های مختلف تعطیل شد.

۰
نظرات بینندگان
  • اسلامی ارسالی در

    نابود کردن زحمات یک کار آفرین موفق موجب بی اعتمادی سرمایه گذاران در کشور می شود و جلود توسعه کشور را می گیرد واین همان خواسته دشمنان نظام است

  • ک م ارسالی در

    فروش سهام در این مرحله فایده ای نداره
    بهتره تا اتمام پروژه صبر کرد

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید