استاندار اصفهان: دو مظنون اسیدپاشی تحت نظراند

رسول زرگرپور به‌عنوان استاندار اصفهان عنوان می‌کند که پیگیری‌های مجموعه مدیریت استان برای دستگیری اسیدپاش به‌حدی است که شاید نتوان این حجم از پیگیری‌ها را بر زبان آورد.

کد خبر : ۲۹۳۴
بازدید : ۱۱۷۷
رسول زرگرپور به‌عنوان استاندار اصفهان عنوان می‌کند که پیگیری‌های مجموعه مدیریت استان برای دستگیری اسیدپاش به‌حدی است که شاید نتوان این حجم از پیگیری‌ها را بر زبان آورد.

استاندار اصفهان در این باره توضیحاتی به تسنیم داده است که به این شرح است:
  • باید بگویم که مسئله اسیدپاشی یک پدیده بود که در اصفهان اتفاق افتاد. به‌نظر من باید به مردم اصفهان به‌خاطر اقدام شایسته آن‌ها در دوران حاشیه‌های پیرامون اسیدپاشی آفرین گفت زیرا آن‌ها خیلی خوب با این فضای مجازی، شایعه‌سازی‌ها و فضاهای سنگین تهدید مقابله کردند که باید تقدیر و تشکر کرد.
  • ما از آن روز تا کنون رسالت خود را برای شناسائی این فرد خبیث و به اشد مجازات رساندنش می‌دانیم. پیگیری‌ها نشان داده که طرف مقابل ما انسان ساده‌ای نیست و تلاش می‌کند که خود را مخفی نگه دارد زیرا بعد از حادثه اصفهان، کار خود را تکرار نکرد تا امکان دستیابی به او کم شود.
  • اگر روزی به یاری خدا این فرد دستگیر شود و به سزای عمل خود برسد، خیلی حرف‌ها را می‌توان بر زبان آورد. امیدوارم روزی بتوان گفت که نیروهای امنیتی و انتظامی چه حجم وسیعی از کارها را برای شناسائی این فرد انجام دادند و اگر این اتفاق صورت گیرد، شاید مردم حجم عظیم پیگیری‌ها برای دستگیری وی را باور نکنند.
  • در حال حاضر 2 مظنون درباره حادثه اسیدپاشی اصفهان مد نظر است و دقیقا تحت کنترل هستند و به یاری خداوند در زمان مد نظر و در صورت مشخص‌شدن جرم آن‌ها، دستگیر می‌شوند.
  • باید بگویم پیگیری‌های استاندار و وزارت کشور نسبت به شناسائی این فرد با روز نخست تفاوتی نکرده است و هنوز اکیپ‌ها به صورت جدی بر روی آن کار می‌کنند. گاهی پیش می‌آید که در زمینه دستگیری فرد اسیدپاش، 99 درصد به قطعیت می‌رسیم اما آن یک درصد اشکال به‌وجود می‌آورد و دستگیری عقب می‌افتد اما مطمئن باشید که این موضوع هنوز هم اولویت دستگاه‌های استان اصفهان است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید