چند خودرو در مرز مهران پارک هستند؟

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: بیش از 130 هزار خودروی زائران اربعین در پارکینگ های شهرستان مهران پارک شده است.

کد خبر : ۲۹۶۹۴
بازدید : ۱۳۸۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام گفت: بیش از 130 هزار خودروی زائران اربعین در پارکینگ های شهرستان مهران پارک شده است.

به گزارش ایرنا، شاپور پولادی با بیان اینکه 250 هکتار پارکینگ در مهران آماده سازی شده است، اظهار کرد: تعداد خودروهای پارک شده نسبت به اربعین سال گذشته 30 درصد افزایش یافته است.

وی از آمادگی کامل استان ایلام برای بازگشت زائران اربعین از مرز مهران خبر داد و اضافه کرد: از ساعت هشت صبح روز گذشته (جمعه 28 آبانماه) تا هشت صبح امروز (شنبه 29 آبانماه) با استفاده از یک هزار و 100 دستگاه اتوبوس برون شهری 50 هزار زائر از مرز مهران به نقاط مختلف کشور انتقال داده شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام تاکید کرد: 400 دستگاه اتوبوس دیگر نیز در پایانه مسافری برکت مهران آماده است که در صورت نیاز بکارگیری خواهد شد.

پولادی اضافه کرد: ظرفیت اسکان 50 هزار نفر در هر شبانه روز در شهرستان مهران فراهم است.

در اربعین امسال بیش از یک میلیون زائر مسیر ایلام - مهران - عراق را بدلیل برخورداری از مزیت نزدیکی و کوتاهی مسافت تا کربلا برای تردد انتخاب کردند.

هم اکنون موج بازگشت زائران از کشور عراق در پایانه مرزی مهران در حال انجام است.

مرز بین المللی مهران در فاصله 95 کیلومتری جنوب باختری شهر ایلام قرار دارد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید