افشاگری ابتکار درباره نمایندگان منتقد

افشاگری ابتکار درباره نمایندگان منتقد

معصومه ابتکار در گفت و گوی اعلام کرده است که برخی نمایندگان در کمیسیون تلفیق اعتبارات مقابله با ریزگردها را حذف کرده اند.

کد خبر : ۲۹۷
بازدید : ۹۸۲
افشاگری ابتکار درباره نمایندگان منتقد
فرادید| معصومه ابتکار در گفت و گوی اعلام کرده است که برخی نمایندگان در کمیسیون تلفیق اعتبارات مقابله با ریزگردها را حذف کرده اند.

به گزارش فرادید، امروز تعدادی از نمایندگان خوزستان در اقدامی نمادین در اعتراض به عملکرد دولت در مقابله با ریزگردها با ماسک در صحن مجلس حاضر شدند.

این در حالی است که رییس سازمان محیط زیست در گفت و گو با شرق اعلام کرد: «تعدادی از همین نمایندگان که در این روزها سرسختانه درحال انتقاد از سازمان محیط‌زیست هستند، دقیقا سه‌روز قبل از وقوع اولین موج گردوغبار، در کمیسیون تلفیق مجلس، در یک نوبت همه اعتبارات پیش‌بینی‌شده برای مقابله با پدیده گردوغبار در بودجه سال٩٤ که از سوی سازمان محیط‌زیست در بودجه گنجانده شده بود را به‌صورت کامل حذف و آن را به یکی از مصارفی که مد‌نظر خودشان است منتقل کردند.»

نمایندگان مجلس نهم اعتبارات مقابله با ریزگردها را در سال 92 نیز از بودجه حذف کرده بودند. در همان زمان موقع معاون حقوقی و امور مجلس سازمان محیط زیست در همین رابطه گفته بود: «با حذف اعتبار گردوغبار و ریزگرد از محل مازاد درآمد نفتی، اعتباری برای مهار این پدیده‌های مخرب وجود ندارد.»
افشاگری ابتکار درباره نمایندگان منتقد

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید