حمله تند باقری به طاهری؛ نمی توانی برو

مربی تیم فوتبال پرسپولیس انتقاد تندی را علیه سرپرست این باشگاه انجام داده است.

کد خبر : ۳۲۶۹
بازدید : ۱۹۷۶
کریم باقری بعد از تمرین صبح امروز دوشنبه پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، ضمن بیان مطلب فوق گفت: همانطور که می‌دانید چند وقت گذشته است ولی هیچ خبری از حل مشکلات مالی باشگاه نیست. هر روز به ما وعده و وعید می‌دهند. بازیکنان به این خوبی تمرین می‌کنند ولی هیچکس پاسخگو نیست و اصلا هیچکس نمی‌آید با بازیکنان صحبت کند.

وی ادامه داد: از ما خواسته‌اند که به باشگاه برویم و صحبت کنیم. چرا ما باید به باشگاه برویم؟ شما (مسئولان باشگاه) باید بیایید اینجا (ورزشگاه درفشی‌فر). واقعا زشت است که ما باید برویم دنبال پول و حل مشکلات مالی. وقتی هیچکس حرف نمی‌زند و اعتراضی نمی‌کند دلیل نمی‌شود که چیزی نیست.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره طرح علی اکبر طاهری مبنی بر کمک مالی هواداران به باشگاه، تاکید کرد: واقعا زشت است. من نمی‌دانم تصمیم گیرنده کیست؟ مدیرعامل باشگاه یا کسی که این آقا را (علی‌اکبر طاهری) اینجا گذاشته است. این تصمیم مایه آبروریزی است. یعنی چه که هواداران پول بدهند؟ اگر اینطور است که تیم را به هواداران بدهند.

باقری در مورد مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، همچنین یادآور شد: تماشاگران بدانند بازیکنان بدون پول هم تمام تلاش‌ خود را به کار بسته‌اند و اگر بعدا اتفاقی رخ داد، گردن مسئولان باشگاه را بگیرند نه بازیکنان تیم را.

وی در مورد اینکه به نظر می‌رسد علی‌اکبر طاهری از عهده کارهای باشگاه برنمی‌آید، خاطرنشان کرد: اگر علی‌اکبر طاهری از عهده کارها برنمی‌آید، برود تا افراد دیگری بیایند.

مربی پرسپولیس در پایان درباره کمکش به سیدعلی فاطمی بازیکن جوان پرسپولیس برای اسکان در یک خانه به جای اسکان در ورزشگاه درفشی‌فر گفت: ما امروز کارش را انجام دادیم و یک خانه گرفتیم تا با مادرش در آن زندگی کند. زشت است که مسئولان با یک بازیکن پرسپولیس قرارداد ببندند ولی ندانند کجا زندگی می‌کند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید