عالیشاه و نورالهی باید به پادگان بروند!

برابر مقررات، هربازیکن در یک فصل می تواند با سه باشگاه قرارداد ثبت کند ولی فقط حق انجام بازی در مسابقات رسمی برای دو باشگاه را دارد. به این ترتیب عالیشاه و نورالهی به دلیل اینکه سرباز هستند ناچارند به پادگان بروند

کد خبر : ۳۳۴۷۵
بازدید : ۱۰۵۷
ماجرای دو بازیکن پرسپولیس که به رغم داشتن مجوز معافیت تحصیلی تا پایان فصل، خودخواسته دفترچه خدمت گرفتند و به تراکتورسازی پیوستند هم جالب شده است.

به گزارش تابناک، یعد از اینکه مشخص شد تراکتور از نقل و انتقال زمستانی محروم بود و اجازه خرید یا اضافه کردن بازیکنی به لیست خود نداشته، حالا تکلیف سه بازیکنی که به تبریز رفته اند بسیار بغرنج شده است.

برابر مقررات، هربازیکن در یک فصل می تواند با سه باشگاه قرارداد ثبت کند ولی فقط حق انجام بازی در مسابقات رسمی برای دو باشگاه را دارد. عالیشاه ، نورالهی و بیک زاده در این فصل در ترکیب دو تیم میدان رفته اند و تا پایان فصل اجازه بازی برای هیچ تیم دیگری را ندارند.

به این ترتیب آنها به دلیل اینکه سرباز هستند ناچارند به پادگان رفته و خود را به عنوان سرباز عادی معرفی کنند چون حق بازی برای هیچ تیمی را ندارند. البته این احتمال وجود دارد آنها راهی بندرانزلی شده و تا پایان فصل همراه ملوان تمرین کنند تا در فصل آتی سربازی خود را در این تیم زیر نظر مایلی کهن بگذرانند. فجرسپاسی شیراز که این روزها بحران زده است هم یکی دیگر از گزینه های این دو بازیکن سابق پرسپولیسی است.

در شبکه های اجتماعی بسیاری از هواداران پرسپولیس ، این سرنوشت را عاقبت پشت پا زدن به تیم شان می دانند.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید