گیاهی برای ترک آسان سیگار

گیاهی برای ترک آسان سیگار
کد خبر : ۳۳۵۸۴
بازدید : ۱۰۶۹۲
گیاهی برای ترک آسان سیگار

فرادید | مصرف سیگار برای سلامتی مضر است. اعتیاد به نیکوتین به قدری شدید است که ترک آن نیازمند اراده‌ای پولادین است. زمانی که نیکوتین به بدن فرد سیگاری نرسد، حس اضطراب وی را فرا خواهد گرفت. اما گیاهی وجود دارد که می‌تواند این نیاز را برطرف کند.

به گزارش فرادید، با مصرف این گیاه خواهید دید که علائم فیزیکی نیاز بدن به نیکوتین در عرض یک هفته از بین خواهد رفت ولی حس وسوسه انگیز آن تا مدتی باقی خواهند ماند.

به تازگی مطالعه‌ای در آلمان انجام شده که نشان می‌دهد گیاه استویا (Stevia) یا "شکر برگ" در ترک مشروبات الکلی و سیگار کاربرد دارد. استویا عضوی از خانواده گیاه گل داودی (Chrysanthemum) بوده و در پاراگوئه می‌روید. همچنین از استویا برای مدتی طولانی به عنوان شیرین کننده استفاده شده است. گیاه استویا مانع وسوسه فرد شده و سیگنال مغزی را پاسخ خواهد داد.

گیاهی برای ترک آسان سیگار

بنابراین اگر قصد ترک سیگار را دارید، یکی از روش‌ها مصرف گیاه استویا است. برای ترک سیگار می‌توان از پودر گیاه استویا یا مایع آن استفاده کرد. زمانی که مغز فرمان دریافت نیکوتین را صادر کرد، کافی است مقداری از عصاره یا پودر استویا را مستقیما روی زبانتان بیندازید تا آن حس برطرف شود.

مصرف گیاه استویا در درمان بیماری فشار خون بالا، دیابت و چاقی مفید است. استویا علاوه بر این موارد می‌تواند با تقویت بافت پوست در درمان آکنه و آماس پوست به کار بیاید.

منبع: www.non-stophealthy.com
ترجمه: وبسایت فرادید

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید