مجریان زن چادری باید در پوشش خود تغییراتی ایجاد کنند

یک طراح لباس درباره نحوه پوشش مجریان تلویزیون و تناسبی که باید با برنامه‌هایشان داشته باشد توضیح داد.

کد خبر : ۳۴۶۲۴
بازدید : ۷۳۸۷
یک طراح لباس درباره نحوه پوشش مجریان تلویزیون و تناسبی که باید با برنامه‌هایشان داشته باشد توضیح داد.

به گزارش ایسنا، لادن سید کنعانی، طراح لباس درباره پوشش مجریان برنامه‌های تلویزیونی گفت: «مجری با توجه به محتوای برنامه‌ای که اجرا می‌کند، باید لباسش را انتخاب کند، اما در تمامی برنامه‌ها، لباس مجری باید با هم هماهنگ باشد. به عنوان مثال سازمان صداوسیما، مجری برنامه کودک را برای انتخاب لباسش آزادتر می‌گذارد و این مجریان راحت‌تر می‌توانند رنگ‌های لباس‌شان را انتخاب کنند.»

این طراح لباس با بیان اینکه گوینده خبر باید لباس رسمی بپوشد، اضافه کرد: «اغلب مجریان شبکه‌های خارجی، کت و شلوار یا کت و دامن می‌پوشند. این مجریان از رنگ‌های متنوعی نیز برای پوشش خود استفاده می‌کنند. در واقع مجریان برای پوشش‌شان از اصول خاصی تبعیت نمی‌کنند، اما ما باید بدانیم که گوینده خبر باید لباس رسمی بپوشد.»

سید کنعانی ادامه داد: «سازمان صداوسیما باید طراح لباس داشته باشد و دراین راستا، چند طراح با مهارت را برای طراحی لباس مجریان انتخاب کند تا طراحی انجام دهند. همچنین لباس‌های دوخته شده برای مجریان باید به آرشیو تبدیل شود. زمانی که لباس‌ها دوخته و استفاده شد، باید در سازمان صداوسیما به آرشیو لباس تبدیل شوند تا برای برنامه‌های دیگر نیز مورد استفاده قرار بگیرند.»

این طراح در پایان گفت: «مجری خانمی که برنامه خاصی را اجرا می‌کند و تنها پوشش او چادر مشکی است، باید در پوشش چادر خود نیز تغییراتی به وجود بیاورد.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید