وزیر بهداشت: اشتباه کردم و معذرت می‌خواهم

وزیربهداشت با اشاره به اینکه طی ۴۷۰ سفر به شهرهای کشور برای رسیدگی به حوزه سلامت؛اولین‌بار بود چنین مسئله ای رخ داد،خطاب به فرماندار بدره گفت: واقعاً فشار کاری و بدهی‌ها باعث شد اینطور برخورد کنم ولی عذرخواهی می‌کنم و اشتباه کردم و حتما جبران می‌کنم.

کد خبر : ۳۴۶۵۶
بازدید : ۱۴۲۵
وزیربهداشت با اشاره به اینکه طی ۴۷۰ سفر به شهرهای کشور برای رسیدگی به حوزه سلامت؛اولین‌بار بود چنین مسئله ای رخ داد،خطاب به فرماندار بدره گفت: واقعاً فشار کاری و بدهی‌ها باعث شد اینطور برخورد کنم ولی عذرخواهی می‌کنم و اشتباه کردم و حتما جبران می‌کنم.

به گزارش تسنیم، در پی اتفاقات تلخی که در حاشیه بازدید سید حسن هاشمی از اورژانس شهرستان بدره استان ایلام رخ داد و بین وزیر بهداشت و فرماندار بدره برخورد لفظی صورت پذیرفت که باعث رنجش بسیاری از مخاطبان در فضای مجازی شد، یکی از مسئولان وزارت بهداشت با اشاره به تماس هاشمی با فرماندار بدره؛ از عذرخواهی وزیر بهداشت خبر داد و مکالمه هاشمی که حاوی معذرت خواهی و جبران این حادثه بود را در اختیار تسنیم قرار داد.

در این مکالمه وزیر بهداشت خطاب به فرماندار بدره عنوان کرد: اولاً بنده باید از شما عذرخواهی کنم، چون حرف‌های خوبی نزدم، فشار کاری و بدهی‌های حوزه سلامت باعث شد چنین برخوردی شکل بگیرد، من اشتباه کردم، و عذرخواهی می‌کنم، زیرا نباید جواب شما را می‌دادم و به این بحث ادامه می‌دادم.

هاشمی در ادامه عذرخواهی خود از فرماندار بدره عنوان کرد: این اولین باری بود که طی 460 تا 470 سفری که به شهرهای کشور برای رسیدگی به حوزه سلامت داشتیم چنین مسئله ای رخ داد و اصلاً قصد ما سفر به بدره نبود ولی چون شما آمده بودید و عرض سلام کردید، ما هم پیاده شدیم ولی یک لحظه تصور کردم که جمعیت بر علیه ما تحریک شدند، چون در یک لحظه هم دانشکده می‌خواستند، هم بیمارستان، هم متخصص و هم سی تی اسکن، درحالیکه مشکل بدره بیمارستان است، و حرف‌های نیز در آن جمع به بنده زده شد که بماند ولی با این حال بنده را حلال کنید.

وزیر بهداشت با طلب حلالیت از فرماندار بدره عنوان کرد: حالا که چنین اتفاقی رخ داده است باید جبران کنم، و بنده را ببخشید و عذرخواهی می‌کنم و برای شما و خانواده تان آرزوی سلامت دارم.

در این مکالمه، فرماندار بدره نیز با عذرخواهی متعاقب از وزیر بهداشت خطاب به هاشمی عنوان کرد: بنده قصد جسارتی نداشتیم، و اصلاً نمی‌خواستیم باعث عصبانت شما شویم، زیرا بنده خودم یکی از مریدهای شما و دولت هستم و در دهه فجر نیز در سخنرانی نیم ساعتی که داشتم، صرفاً 20 دقیقه از کارهای مثبت شما در حوزه سلامت صحبت کردم.

فرماندار بدره با تایید فشار کاری بر روی وزیر بهداشت، خطاب به هاشمی عنوان کرد: ما قصد توهین به شما را نداشتیم بلکه حرف ما این بود در هفته 2 تا 3 روز متخصصانی به این شهرستان بیایند زیرا مردم برای مراجعه به متخصص باید 80 تا 90 کیلومتر مسیر راه طی کنند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید