هالیوود به هنرنمایی کی روش نیاز دارد!

سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری بعد از شکست برابر ایران به انتقاد از کارلوس کی روش پرداخت و او را یک بازیگر دانست.

کد خبر : ۳۵۳۳۴
بازدید : ۱۷۱۱
سرمربی تیم ملی فوتبال قطر در نشست خبری بعد از شکست برابر ایران به انتقاد از کارلوس کی روش پرداخت و او را یک بازیگر دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت عربی کوره، تیم ملی فوتبال ایران دور برگشت رقابتهای انتخابی جام جهانی را با پیروزی آغاز کرد و سه امتیاز ارزشمند را به دست آورد.
شاگردان کارلوس کی روش توانستند تیم ملی فوتبال قطر را در دوحه با یک گل شکست دهند تا با 14 امتیاز به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهند و همچنان شانس نخست صعود به جام جهانی 2018 باشند. این درحالی است که قطر با 4 امتیاز به قعر جدول رده بندی چسبید تا شانس بسیار کمی برای صعود به جام جهانی داشته باشند.
فوساتی که امید زیادی به پیروزی تیمش در این دیدار داشت در نشست خبری بعد از بازی گفت: تنها برای پیروزی برنامه ریزی کرده بودیم. بهترین فرصت بود تا به پیروزی برسیم و امید خود برای صعود به جام جهانی را زنده نگه داریم. متاسفانه با صبر و حوصله بازی نکردیم و استرس زیاد باعث شد تا نتوانیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم.
او ادامه داد: بازی خوبی را به نمایش نگذاشتیم. می توانستیم یک تساوی به دست آوریم.
چند فرصت گلزنی را روی دروازه حریف خلق کردیم اما نتوانستیم به گل برسیم. درست است که در وضعیت بدی قرار داریم اما ناامید نمی شویم و تا آخرین لحظه به تلاش خود ادامه می دهیم. دیدار بسیار حساسی برابر ازبکستان پیش رو داریم. اگر در این دیدار به پیروزی برسیم و نتایج دیگری رقم خورد امید ما زنده می شود.
فوساتی درباره دشنام دادن به کارلوس کی روش گفت: من اصلا دشنام ندادم. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران یک بازیگر به تمام معنا است. هالیوود به هنرنمایی کی روش نیاز دارد. کی روش در طول بازی به من گفت که با داور چهارم صحبت نکنم. او همچنین برای بر هم زدن تمرکز پدرو با او صحبت کرد. من با کی روش صحبتی نکردم. تنها به کمک داور چهارم گفتم که او می خواهد تمرکز بازیکنان را بر هم ریزد. چنین رفتارهای شایسته سرمربی ایران نیست.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید