اجیر کردن دو مأمور قلابی برای انتقام

سه مرد جوان که به اتهام طراحی و اجرای سناریوی انتقام از مرد پیانوفروش تحت تعقیب هستند صبح دیروز در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند.

کد خبر : ۳۸۰۲۳
بازدید : ۱۱۵۶
سه مرد جوان که به اتهام طراحی و اجرای سناریوی انتقام از مرد پیانوفروش تحت تعقیب هستند صبح دیروز در دادگاه کیفری تهران محاکمه شدند.

به گزارش ایران، بیست و دوم اردیبهشت سال 94 مرد پیانوفروش با تسلیم شکایتی به کلانتری اعلام کرد از سوی 2 پسر جوان که خود را مأمور معرفی کرده بودند، در مقابل دفتر کارش ربوده شده است.
این مرد به مأموران گفت:آنها پس از سرقت دسته چک و کیف پولم، دست‌هایم را به درختی در یکی از فرعی‌های خیابان ولنجک بستند و فرار کردند.
به دنبال این شکایت و در پی تحقیقات پلیسی، مأموران موفق به دستگیری فردی به نام «رضا» شدند که قصد وصول چک مسروقه‌ای را داشت.
در ادامه مشخص شد او به همراه دوستش علی، مرد پیانوفروش را ربوده‌اند. رضا و علی در نخستین تحقیقات ادعا کردند یکی از دوستانشان به نام «اصغر» از آنها خواسته بود که مرد پیانوفروش را گوشمالی دهند.

بدین‌ترتیب پس از دستگیری سومین متهم، رضا، علی و اصغر با صدور کیفرخواست به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شدند و سرانجام صبح دیروز متهمان که با قرار وثیقه آزاد بودند در شعبه هشتم دادگاه کیفری به ریاست قاضی توکلی پای میز محاکمه ایستادند.
در ابتدای جلسه شاکی پرونده ضمن طرح شکایت ادعا کرد که این افراد او را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند و اموالش را که شامل یک میلیون تومان پول و گوشی تلفن همراه بود به سرقت برده‌اند.

سپس دو متهم دیگر در برابر قاضی دادگاه ایستادند و در دفاع از خود ادعا کردند که دوست‌شان اصغر آنها را برای گوشمالی مرد شاکی فرستاده بود و به هیچ عنوان قصد آدم‌ربایی نداشته‌اند.
همچنین مشخص شد که عامل اصلی این ماجرا، دوست مرد پیانوفروش بوده که به دلیل اختلاف‌های خانوادگی و مالی از دو پسر جوان خواسته بود، او را ادب کنند! بنابراین شاهین - 40 ساله - که عامل اصلی ماجراست در رابطه با اتهام معاونت در آدم‌ربایی محاکمه شد که پس از اظهارات متهمان و پایان جلسه محاکمه گزارش رأی دادگاه بزودی صادر شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید