40 زن و دختر در تله اینستاگرامی طلافروش قلابی

40 زن و دختر در تله اینستاگرامی طلافروش قلابی

مرد جوان به اتهام آزار یکی از شاکیانش به ‌زودی محاکمه می‌شود.

کد خبر : ۳۸۳۰۵
بازدید : ۲۰۸۲
مرد جوان به اتهام آزار یکی از شاکیانش به ‌زودی محاکمه می‌شود.
40 زن و دختر در تله اینستاگرامی طلافروش قلابی

به گزارش شهروند، مرد جوانی که با چاپ کارت ویزیت قلابی، خودش را طلافروش معرفی می‌کرد، ٤٠ زن و دختر را به تله اینستاگرامی انداخت و ١٠٠‌میلیون تومان از آنها اخاذی کرد. طلافروش قلابی یکی از طعمه‌هایش را نیز مورد آزار و اذیت قرار داد. این درحالی است که مرد جوان دربازجویی‌ها منکر آزار و اذیت و اخاذی از طعمه‌هایش شد.

اواخر پاییز ٩٥ یک زن جوان با مراجعه به پلیس در شکایتی به ماموران گفت: «من صاحب دو دختر ١٠ و ١٧ساله هستم. یک‌ماه قبل بود که به یک پاساژ درشمال تهران رفته بودم. وقتی می‌خواستم برگردم، درست زمانی که سوار خودروام شدم، دیدم یک خودروی زانتیا کنار خودروام پارک کرده و من نمی‌توانم از پارک خارج شوم.
از خودرو پیاده شدم و دیدم که روی شیشه پنجره زانتیا یک کارت ویزیت مربوط به یک طلافروشی وجود دارد. بلافاصله با این شماره تماس گرفتم و یک مرد پاسخ داد. مرد جوان خودش را به آن‌جا رساند و خودرواش را جابه‌جا کرد. در ادامه کارتش را به من داد و گفت که مغازه طلافروشی در اقدسیه دارد.
من هم چند روز بعد برای خرید طلا با او تماس گرفتم و با هم قرار گذاشتیم. او از من خواست تا ازطریق اینستاگرام با هم در ارتباط باشیم. در ادامه عکس‌های خصوصی‌ام را برای او فرستادم اما او از عکس‌هایم سوءاستفاده کرد و تهدیدم کرد اگر به او پول ندهم، عکس‌ها را به شوهرم نشان می‌دهد و آبرویم را می‌برد.
او حتی از من می‌خواست تا دو دخترم را هم به ملاقات او ببرم. به او چند‌میلیون تومان پول دادم اما دست‌بردار نبود. برای همین تصمیم به شکایت گرفتم.»

با اعلام این شکایت شماره تلفن مرد جوان ردیابی و او بازداشت شد. پس از دستگیری متهم،مشخص شد این کلاهبردار با چندین زن و دختر دیگر نیز در ارتباط بوده است. چند زن و دختر دیگر که شناسایی شده بودند، از این مرد شکایت کردند و مشخص شد که همگی آنها با شیوه مشابه با مرد جوان آشنا شده و بعد از تماس به تله اینستاگرامی وی می‌افتادند و متهم نیز، پس از دسترسی به عکس‌های خصوص‌شان از آنها اخاذی می‌کرد.
درحالی ‌که تعداد شاکیان به ٤٠نفر رسیده و مبلغ اخاذی از شاکیان حدود ١٠٠‌میلیون تومان برآورد شده بود، دخترجوانی از طلافروش قلابی شکایت کرد و گفت، ازسوی وی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است.

با افشای این ماجرا و تأیید آن ازسوی پزشکی قانونی متهم تحت بازجویی قرار گرفت، اما او منکر فریب زنان و دختران جوان شد و گفت: «من برای جلب توجه کارت طلافروشی را چاپ کرده بودم و آن را پشت شیشه خودروام می‌گذاشتم.
خودرو‌های مدل بالا را که راننده زن داشتند تعقیب می‌کردم. وقتی راننده خودرو را ترک می‌کرد، خودروام را طوری کنار خودروی آنها پارک می‌کردم تا آنها نتوانند خودروشان را حرکت دهند. به همین دلیل مجبور می‌شدند با من تماس بگیرند.
بعد از تماس با آنها رابطه دوستانه برقرار می‌کردم اما هرگز آنها را آزار ندادم و پولی از آنها اخاذی نکردم. آنها خودشان پول میلیونی به من می‌دادند تا برایشان خودرو بخرم.»
با اعتراف‌های طلافروش قلابی پرونده کلاهبرداری برای رسیدگی به دادگاه عمومی فرستاده شد ولی پرونده آزار و اذیت یکی از قربانیان به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا به ‌زودی به آن رسیدگی شود.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید