قتل هولناک ٣ کودک به دست مادرشان

روز گذشته مادر جوانی در اقدامی هولناک به زندگی ٣ کودک خردسالش پایان داد. این زن باردار پس از قتل فرزندان کوچکش، خودش را نیز به دار آویخت، اما از مرگ نجات یافت.

کد خبر : ۳۹۷۱۴
بازدید : ۱۶۹۴
این جنایت خانوادگی ظهر سه‌شنبه، ١٣ تیرماه امسال به ماموران پلیس خراسان شمالی مخابره شد و خیلی زود تیم‌های پلیسی برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند.

به گزارش شهروند، روز گذشته مادر جوانی در اقدامی هولناک به زندگی ٣ کودک خردسالش پایان داد. این زن باردار پس از قتل فرزندان کوچکش، خودش را نیز به دار آویخت، اما از مرگ نجات یافت.

این جنایت خانوادگی ظهر سه‌شنبه، ١٣ تیرماه امسال به ماموران پلیس خراسان شمالی مخابره شد و خیلی زود تیم‌های پلیسی برای تحقیقات ویژه در محل حاضر شدند. ماموران با حضور در خانه مادر ٢٩ساله در شهرستان مانه و سملقان با صحنه هولناکی روبه‌رو شدند که در آن مادر جوان دو دختر ٦ و ٨ساله و پسر ٣ساله‌اش را به قتل رسانده بود.
تیم پلیسی در ادامه تحقیقات پی بردند که این زن که در نبود شوهرش دست به این جنایت زده پس از قتل فرزندانش اقدام به خودکشی کرده که در این مرحله نافرجام مانده و با حضور تیم‌های امدادی و پلیسی وی از مرگ نجات پیدا کرده است.

تجسس‌های پلیسی برای چگونگی این جنایت تلخ در محل حادثه آغاز شد و ماموران پی بردند که مادر خانواده در جنون لحظه‌ای ابتدا به سراغ دو دخترش رفته و پس از قتل آنها، پسر ٣ساله‌اش را به کام مرگ کشانده است. او این جنایت را با استفاده از چاقو و روسری انجام داده.

بررسی‌ها نشان از آن داشت که مادر خانواده فرزند ٦ ماهه‌ای را نیز باردار است و قصد داشته كه در آخر با خودکشی به زندگی خودش پایان دهد که از مرگ رهایی یافته و اکنون توسط نیروهای بهداری تحت مراقبت است.

در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران پی بردند که شوهر این زن مدتی است خانه را ترک کرده و کسی از وی اطلاعی ندارد. تحقیقات برای انگیزه این جنایت خانوادگی در دستور کار ماموران پلیس خراسان‌شمالی قرار دارد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید