برج ميلاد را به شکل يک ميله نيمه‌کاره و رهاشده تحويل گرفتم

برج ميلاد را به شکل يک ميله نيمه‌کاره و رهاشده تحويل گرفتم

برخي به شهرداري تهران براي ساخت برج ميلاد انتقاد مي‌کنند. اين در شرايطي است که هنگام ورود بنده به شهرداري تهران يک ميله نيمه‌کاره و رهاشده بود.

کد خبر : ۳۹۹۳۸
بازدید : ۱۳۱۷
برج ميلاد را به شکل يک ميله نيمه‌کاره و رهاشده تحويل گرفتم
محمدباقر قاليباف در جلسه علني ديروز شوراي اسلامي شهر تهران که در محل مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شد، گفت: متأسفانه در کشور ما رويکردي به شهرداري‌ها مبني بر خدماتي‌بودن وجود دارد که صرفا به دنبال يک انزوا و خدمات‌بخشي در شهر از سر اضطرار هستيم.
به گزارش شرق، شهردار تهران گفت: برخي به شهرداري تهران براي ساخت برج ميلاد انتقاد مي‌کنند. اين در شرايطي است که هنگام ورود بنده به شهرداري تهران يک ميله نيمه‌کاره و رهاشده بود. در حقيقت اين افراد زمان را نيز براي منفعت خود پس‌و‌پيش مي‌کنند.
البته ما کار خود را انجام مي‌دهيم و صبور هستيم. بي‌ترديد ما مشکلات شهر را مي‌دانيم؛ بنابراین بايد دست به دست يکديگر دهيم و اين مشکلات را حل کنيم. محمدباقر قاليباف در جلسه علني ديروز شوراي اسلامي شهر تهران که در محل مجموعه باغ کتاب تهران برگزار شد، گفت: متأسفانه در کشور ما رويکردي به شهرداري‌ها مبني بر خدماتي‌بودن وجود دارد که صرفا به دنبال يک انزوا و خدمات‌بخشي در شهر از سر اضطرار هستيم.
در دوره‌هاي گذشته شورا و مديريت شهري همه حرکت‌ها مبتني بر انسان‌محوري بوده است و در دوره اخير اين کار از پايين‌تـرين سطح يعني محله‌محوري دنبال شده و اين موضوع تنها مختص شهرداري تهران است و در هيچ‌يک از شهرداري‌هاي ديگر کشور مشاهده نمي‌شود. وي در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به بخشنامه وزارت کشور مبني بر برگزار‌نکردن انتخابات شوراياري‌ها در دوره پنجم اشاره و اظهار کرد: در‌حال‌حاضر در تهران ٣٥٤ سراي محله ساخته شده و همه محلات، هيئت امنا و شوراي محله دارند. در چنين شرايطي متأسفانه بخشنامه برگزار‌نکردن انتخابات شوراياري‌ها در دوره پنجم به دست ما مي‌رسد.
وي با تأکيد بر اينکه در دوره چهارم مديريت شهري و شوراي اسلامي شهر تهران برنامه‌ريزي دقيقي همراه با يک خرد جمعي در حوزه عدالت اجتماعي صورت گرفت، افزود: در اين دوره عدالت اجتماعي و عدالت‌محوري مدنظر قرار گرفت؛ به شکلي که به توسعه زيرساخت‌ها در جنوب شهر نيز توجه ويژه‌اي شد که از‌جمله آنها مي‌توان به اخذ‌نشدن پول براي صدور پروانه بافت‌هاي فرسوده اشاره کرد.
شهردار تهران در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود خطاب به اعضاي شوراي پنجم و مديريت شهري آينده، گفت: در خدمت همه دوستان در شوراي پنجم و مديريت شهري آينده هستيم و هر کاري که از دستمان بر‌بيايد و بخواهند، حتما انجام خواهيم داد.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید