پیش‌فروش میلیاردی «اعتراف» شهاب حسینی

پیش‌فروش میلیاردی «اعتراف» شهاب حسینی

مدیر سایت فروش نمایش «اعتراف» با اشاره به نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» همایون غنی‌زاده به عنوان یکی از نمایش‌های پرفروش سال گذشته بیان کرد: برای نمایش «می‌سی‌سی پی...» آمار فروش خیلی خوبی داشتیم هرچند قیمت بلیت‌ آن بالاتر بود، اما رقمی که در پیش فروش بلیت‌های نمایش «اعتراف» در حوزه تئاتر رد و بدل شده است با نمایش «می‌سی‌سی‌پی» می‌تواند برابری کند.

کد خبر : ۴۰۱۹۱
بازدید : ۱۶۶۵

پیش‌فروش میلیاردی «اعتراف» شهاب حسینی
محمدحسین توتونچیان از استقبال کم‌نظیر مردم در پیش‌فروش بلیت‌های نمایش «اعتراف» به کارگردانی شهاب حسینی خبر داد.
به گزارش «ایسنا»، مدیر سایت فروش نمایش «اعتراف» با اشاره به نمایش «می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد» همایون غنی‌زاده به عنوان یکی از نمایش‌های پرفروش سال گذشته بیان کرد: برای نمایش «می‌سی‌سی پی...» آمار فروش خیلی خوبی داشتیم هرچند قیمت بلیت‌ آن بالاتر بود، اما رقمی که در پیش فروش بلیت‌های نمایش «اعتراف» در حوزه تئاتر رد و بدل شده است با نمایش «می‌سی‌سی‌پی» می‌تواند برابری کند.
او با بیان اینکه تا به حال چنین استقبالی از خرید بلیت‌های یک نمایش نشده بود، ادامه داد: پیش‌فروش بلیت‌های «اعتراف» تا 16 مردادماه تکمیل شده و سه روز 17 تا 19 مردادماه هم تمدید شده است.
البته این بلیت‌ها جدا از چیزی است که در گیشه تئاترشهر و به صورت صندلی اضافه (کوسن) در صورت تقاضا با قیمتی کمتر فروخته می‌شود. بر این اساس با درنظرگیری تعداد صندلی‌های سالن اصلی تئاترشهر و قیمت بلیت‌های نمایش که 40، 50 و 60 هزار تومان است می‌توان به رقم حدودی هر شب 32 میلیون تومان رسید که در مجموع حدود 40 شب اجرا به فروش بیش از یک میلیارد تومان می‌رسد.
نمایش «اعتراف» دومین تجربه‌ کارگردانی شهاب حسینی در تئاتر است و او علاوه بر کارگردانی، در کنار علی نصیریان بازی در نقش اصلی رانیز بر عهده دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید