تصاویر/ متن و حواشی سفر ترامپ به فرانسه

تصاویر/ متن و حواشی سفر ترامپ به فرانسه
کد خبر : ۴۰۱۹۴
بازدید : ۱۷۷۶۰
فرادید | دونالد ترامپ و ملانیا همسرش که برای دیداری رسمی به فرانسه سفر کرده اند دیروز در مراسم روز ملی این کشور حضور یافتند.

به گزارش فرادید، از دو روز قبل رییس جمهور و بانوی اول آمریکا به منظور شرکت در جشن های سالگرد انقلاب فرانسه به این کشور سفر کردند. آنها پنج شنبه عصر ترامپ و ملانیا شام را مهمان امانوئل ماکرون و همسرش در برج ایفل بودند.

به هنگام ورود ترامپ به فرانسه و در لحظه ای که او به همراه ملانیا از هواپیما پیاده می شدند "سِت" کردن رنگ لباس هایشان با پرچم فرانسه توجه رسانه ها را به خود جلب کرد. همچنین لباس ملانیا ترامپ که حاصل طراحی یک طراح لباس فرانسوی است مورد توجه رسانه ها قرار گرفت.

ترامپ و ماکرون ویژگی های منحصر بفرد جالبی دارند، از جمله آنکه ماکرون با 39 سال سن جوان ترین رییس جمهور تاریخ فرانسه محسوب می شود در حالی که ترامپ با 71 سال سن از جمله روسای جمهور پیر تاریخ آمریکا محسوب می شود.

همچنین فاصله سنی آنها با همسرانشان نیز جالب است که حدود 25 سال است اما ترامپ 24 سال از همسرش ملانیا بزرگ تر و در نقطه مقابل ماکرون 25 سال از همسرش "بریژیت" کوچکتر است.

ترامپ و رییس جمهور فرانسه به همراه همسرانشان در هتلی که مدفن ناپلئون بناپارت و چند تن از جنگ سالاران بنام تاریخ فرانسه است، دیدار کردند. حضور در مراسم رژه نیروهای مسلح آخرین برنامه سفر رسمی ترامپ به فرانسه بود و وی پس از آن به کشورش بازگشت.

۰
نظرات بینندگان
  • ناشناس ارسالی در

    ببين فرارو اين بچه بازي ها چيه انجام مي دي شطرنج مي كني اينها ديگه قديمي شده بابا استعمار ديگه بسه بسه بسه...

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید