انتقام‌گیری از دختر 17 ساله با کوکتل‌مولوتف!

پسر جوان که نمی‌خواست باور کند دختر مورد علاقه‌اش به او اعتنایی نمی‌کند، با کوکتل‌مولوتف دست به انتقامجویی آتشین زد.

کد خبر : ۴۱۹۲
بازدید : ۱۵۷۷
پسر جوان که نمی‌خواست باور کند دختر مورد علاقه‌اش به او اعتنایی نمی‌کند، با کوکتل‌مولوتف دست به انتقامجویی آتشین زد.

روزنامه «ایران» نوشت: ساعت 12 شب 14 شهریورماه سال‌ جاری اهالی منطقه ستارخان با شنیدن صدای شدید انفجار به کوچه‌شان ریختند و همزمان با کمک به اهالی خانواده همسایه با پلیس 110 و آتش‌نشانی تماس گرفتند.

چند دقیقه‌ای نگذشته بود که مأموران کلانتری 118 ستارخان به بررسی صحنه آتش‌سوزی پرداختند و آتش‌نشانان نیز با مهار سریع آتش از حریق در خانه جلوگیری کردند و این در حالی بود که شیشه‌ها کاملا شکسته شده بود.

با بررسی‌های کارشناسانه مشخص شد سه کوکتل‌مولوتف در محل وجود دارد که تنها یکی از آنها عمل نکرده و انفجار دو کوکتل‌مولوتف دیگر باعث شکسته‌شدن شیشه‌های خانه و اصابت به خودرویی داخل حیاط شده است.

پس از بررسی‌های میدانی، خانواده دختر به کلانتری مراجعه کردند و از پسری به نام «افشین» که دخترشان را تهدید کرده بود، شکایت کردند و خواستار بازداشت او شدند.

وقتی ماجرای این حمله آتشین روی میز دادیار مهدی صفریان از دادسرای ناحیه 2 تهران قرار گرفت، اعظم مادر خانواده به وی گفت: «سحر» دختر نوجوانم است که دو سال پیش با پسر جوانی آشنا شد. پس از گذشت مدتی سحر متوجه شد که افشین به درد زندگی کردن نمی‌خورد و تصمیم به جدایی گرفت اما از همان زمان مزاحمت‌های افشین شروع شد تا اینکه تهدید‌ها جدی‌تر شد.

وی افزود: شب حادثه در حال استراحت بودیم که با شنیدن صدای شکستن شیشه پذیرایی از اتاق بیرون دویدیم و همزمان صدای انفجار از داخل حیاط شنیده شد که خوشبختانه همسایه‌ها با آتش‌نشانی و پلیس تماس گرفتند و با آمدن مأموران آتش‌نشانی و پلیس متوجه شدیم کوکتل‌مولوتف به داخل خانه و حیاط پرتاب شده بود و از آنجا که افشین تهدید کرده بود، به کلانتری مراجعه و از این پسر شکایت کردیم.

سحر، دختر نوجوان نیز به دادیار صفریان گفت: 17 ساله هستم و دو سال پیش در فضای مجازی از روی کنجکاوی با پسر 19 ساله‌ای به نام افشین آشنا شدم و با مزاحمت‌هایی که برایم به وجود می‌آورد تصمیم گرفتم از او جدا شوم اما از همان موقع تهدید‌ها و اذیت‌هایش شروع شد تا اینکه این اتفاق پیش آمد.

بنابر این گزارش، در حالی که افشین تحت تعقیب قضایی قرار داشت، خانواده دختر نوجوان اعلام رضایت کردند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید