چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

بسیاری از چهره های مشهور افرادی هستند که در زندگی خود ریسک های زیادی کرده اند و برخی برای رسیدن به شهرت و به دلیل نداشتن کار و درآمد کافی مجبور بوده اند در ماشین خود بخوابند.

کد خبر : ۴۱۹۵۲
بازدید : ۴۳۹۰
بسیاری از چهره های مشهور افرادی هستند که در زندگی خود ریسک های زیادی کرده اند و برخی برای رسیدن به شهرت و به دلیل نداشتن کار و درآمد کافی مجبور بوده اند در ماشین خود بخوابند.

به گزارش برترین ها، اکثر ما تجربه ی این را داشته ایم که در مرحله ای از زندگی خود چنان با مشکلات مالی روبرو شده ایم که نتوانسته ایم ضروری ترین و ساده ترین مایحتاج زندگیمان را تهیه کنیم اما تنها تعداد کمی از ما مجبور شده ایم شبهایمان را در داخل اتومبیل بگذرانیم. خوابیدن در ماشین را می توان به قرار داشتن در ته یک بشکه ی بلند پر از آب تشبیه کرد اما جالب این است که بدانید بسیاری از افراد مشهور برای مدتی در چنین شرایطی بوده اند.

بسیاری از چهره های مشهور افرادی هستند که در زندگی خود ریسک های زیادی کرده اند و برخی برای رسیدن به شهرت و به دلیل نداشتن کار و درآمد کافی مجبور بوده اند در ماشین خود بخوابند. برخی از این افراد چنان تهیدست بوده اند که جایی برای خواب نداشته اند و جز خوابیدن در ماشین خود هیچ انتخاب دیگری نداشته اند. در ادامه ی این مطلب می خواهیم شما را با 15 چهره ی مشهوری که در دورانی از زندگیشان زندگی بسیار سختی داشته و مجبور بوده اند در داخل اتومبیل هایشان بخوابند را به شما معرفی کنیم.

15- کریس پرَت
مطمئناً کریس پرت را بیشتر با بازی در فیلم های « نگهبانان کهکشان» (Guardians of the Galaxy) و «دنیای ژوراسیک» (Jurassic World) می شناسید. اما ساکنان جزیره ی ماوی در هاوایی، کریس پرت جوانی بود که در ماشینش می خوابید. اگر چه وی در حال حاضر برای حضور در هر فیلم 15 میلیون دلار دستمزد می گیرد اما روزگاری وی تنها با 700 دلار در یک فیلم حضور یافته بود و با همان 700 دلار سعی می کرد زندگی خود را مدیریت کند.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

کریس پرت نمونه ی خوبی از بازیگرانی است که برای شغلش از جان گذشتگی می کند. او با ماهی 60 دلار زندگی خود را می گذراند اما به شدت به بازیگری علاقمند بود. اما بسیاری از مشتاقان دنیای بازیگری که مجبور می شوند شب را در ماشینشان بخوابند شرایط مانند کریس پرت پیش نخواهد رفت.

14- کلی کلارکسون
شاید خنده دار باشد که فکر کنید کسی به ثروتمندی کلی کلارکسون مجبور باشد در ماشینش بخوابد اما باور کنید که این موضوع صحت دارد. کلارکسون به دلیل فقر در ماشینش نمی خوابید بلکه بعد از این که آپارتمانش دچار حریق شد مجبور گردید برای مدتی در ماشینش بخوابد. این اتفاق قبل از آن بود که کلارکسون در مسابقه ی موسوم به «آمریکن آیدل» (American Idol ) مشهور شود.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

وی در آن دوره در لس آنجلس برای رسیدن به جایگاهی مناسب در حرفه ی خوانندگی تلاش می کرد. اگر چه وی مدت زمان زیادی را به زندگی کردن در ماشینش نگذراند اما این موضوع نشان می دهد که او شخصیت محکمی داشته و علی رغم داشتن شرایط خوب مالی ترجیح داد به جای رفتن به هتل یا مهمانخانه در اتومبیلش بخوابد.

13- دیوید لترمن
دیوید لترمن شخصیت بسیار بامزه ای دارد والبته بسیار ثروتمند و مشهور نیز هست. چنین کسی باید به توانایی های خود اطمینان زیادی داشته باشد وبدون شک لترمن دارای چنین اعتماد به نفسی است.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

وقتی که لترمن تصمیم گرفت به یک کمدین موفق تبدیل شود از ایندیانا به لس آنجلس آمد و برای مدتی در وانتش زندگی کرد. بعد از مدتی او شغلی در زمینه نوشتن جوک برای دیگر کمدین ها پیدا کرد. خیلی زود او خود را به عنوان یک کمدین با استعداد و بامزه مطرح کرد.

12- درو کَری
درو کَری یکی دیگر از آن افرادی است که با ماشنیش به لس آنجلس آمد و خیلی زود به شهرت رسید. وی مدت زیادی را در جستجوی کار بود و شب ها در ماشینش می خوابید. وی در حال حاضر یک کمدین بسیار موفق است.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

کَری اکنون برای اجرای برنامه ی تلویزیونی «قیمت درست است» (The Price is Right) میلیون ها دلار دستمزد می گیرد. اما باید گفت که موفقیت او در این حوزه با تلاش فراوان و استعداد ذاتی حاصل شده است و تاکنون این برنامه تنها دو مجری داشته است.

11- جیم کَری
زمانی که جیم کَری هنوز خیلی جوان بود، پدرش بیکار شد و تمام خانواده ی کَری مجبور شدند برای مدتی که در یک اتومبیل ون مخصوص کمپ زدن زندگی کنند. این تجربه باعث شد که کَری شخصیت قوی تری داشته باشد و مشتاق شود که سخت کار کند تا در بزرگسالی به موفقیت برسد.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

به نظر می رسد محاسبات او بسیار موفقیت آمیز بوده است و او به یکی از موفق ترین کمدین های طول تاریخ تبدیل شد. این موضوع در مورد بسیاری از افراد موفقی که در این لیست حضور دارند صدق می کند.

10- هیلاری سوانک
هیلاری سوانک نیز مانند دیگر افراد این لیست مدتی را در ماشین زندگی کرد اما این اتفاق در دوران کودکی او رخ داده است. هیلاری و مادرش از لحاظ مالی شرایط خوبی نداشتند و پدرش نیز آن ها را رها کرده بود.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

هیلاری می خواست بازیگر شود از این رو او و مادرش به لس آنجلس نقل مکان کردند و تا زمانی که مادرش توانست پول کافی برای اجاره کردن یک آپارتمان را پس انداز کنند مجبور بودند در ماشینشان بخوابند.

9- دنی بونادوس
در حالی که دیدن اسم بسیاری از افراد این لیست برای شما غیرمنتظره است اما در مورد دنی بونادوس شرایط کاملاً فرق دارد. شاید تعجب ما این است که چرا او در حال حاضر در ماشینش زندگی نمی کند. کسانی که او را نمی شناسند باید بدانند که دنی بونادوس در سنین کودکی در سریال تلویزیونی«خانواده پارتریج» (The Partridge Family) حضور یافت و به شهرت رسید. اما در سنین بلوغ گرفتار اعتیاد به مواد مخدر شده و تمامی سرمایه اش را از دست داد.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

در یک برهه ی زمانی چنان شرایط برای وی دشوار شد که چاره ای جز خوابیدن در ماشینش در کنار یک سطل زباله نداشت. در نهایت دنی با حضور در برنامه های تلویزیونی و مجری گری در یک برنامه ی رادیویی توانست تا حدودی شرایط گذشته ی خود را باز یابد و امروز به نظر می رسد که کاملاَ پاک و هوشیار باشد.

8- لیل کیم
یک چیز در مورد موسیقی رپ وجود دارد که تقریبا بسیاری از مردم توجهی به آن ندارند: در حالی که بسیاری از خوانندگان رپ تنها وانمود می کنند که زندگی سختی داشته اند اما برخی از آن ها واقعی بوده و واقعاً در شرایط بدی زندگی کرده اند که برخی از آهنگ هایشان را بر اساس همین شرایط سخت زندگی ساخته اند.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

چه لیل کیم را دوست داشته باشید یا نه، او بدون شک یکی از کسانی است که زندگی سخت و شگفت انگیزی داشته است. وقتی که او یک بچه بود والدینش از هم جدا شدند و سرپرستی لیل کوچک به پدرش واگذار شد اما پدرش نیز او را از خانه بیرون انداخت. به همین دلیل وی برای مدتی بی خانمان بود و روی کاناپه ی خانه دوستانش می خوابید یا حتی در خیابان و در ماشین ها. سپس وارد گروه بیگی اسمالز شد و به یکی از تاثیرگذارترین زنان فعال در موسیقی رپ تاریخ تبدیل گردید.

7- سم ورتینگتون
شاید شما سم ورتینگتون را با بازی در فیلم مشهور «آواتار» (Avatar) بشناسید اما جیمز کامرون او را به عنوان پسری که در ماشینش می خوابید می شناخت. وی زمانی که برای بازی در یک فیلم بی نام با کارگردانی نامشخص تست بازیگری داد شب ها را در ماشینش می خوابید و بعد از آن همه چیز برای وی تغییر کرد.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

برخی از این اتفاقات باورنکردنی هستند. چطور ممکن است شخصی که در ماشینش می خوابد برای بازی در یک فیلم انتخاب شود و در نهایت آن فیلم به پرفروش ترین و موفق ترین فیلم تاریخ تبدیل شود؟ جیمز کامرون چنان از تست بازیگری ورتینگتون خوشش آمد که او را که آن زمان در استرالیا بود با خود به لس آنجلس آورد و در فیلم جدید خود به کار گرفت.

6- جول
جول (Jewel) نیز مدتی را در شرایطی بسیار سخت به سر برده است. در حالیکه او در حال حاضر یکی از مشهورترین خواننده های تمام دوران است اما در گذشته مدتی را بی خانمان بوده و همراه با مادرش در اتومبیل می خوابیدند. به نطر می رسد که خوابیدن در ون و در کل اتومبیل یکی از مراحل اصلی برای رسیدن به موفقیت است.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

البته او در آن دوران با مشکلات جسمی شدیدی نیز روبرو بود. در آن دوران نزدیک بود جول به دلیل عفونت کلیه جان خود را از دست بدهد زیرا هیچ پول یا بیمه ای برای درمان مشکل کلیه های خود نداشت. داستان زندگی پر فراز و نشیب او باورکردنی نیست.

5- سوزی اورمان
آیا شما یک مشاور اقتصادی که از دانشگاه اخراج شده و زمانی که در شغل بریدن درخت فعالیت داشته مجبور بوده در ون خود بخوابد را استخدام می کنید یا حتی به حرف او گوش می دهید؟
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

این همان کاری بود که سوزی اورمان کرد. البته او بعد از مدتی به دانشگاه برگشت و پس از بدست آوردن مدرکش در زمینه ی تجارت به انسان بسیار موفقی تبدیل شد. البته او در حال حاضر یک نویسنده ی مشهور و شخصیت تلویزیونی شناخته شده ای نیز هست.

4- دکتر فیل
یک چیز را مطمئن هستیم و آن این که اگر قرار بود در مورد افرادی که قبلا بی خانمان بوده اند فکر کنید بدون شک دکتر فیل (Dr.Phil) آخرین کسی بود که اسمش به ذهن شما خطور می کرد. او اکنون همه چیز را در مورد همه چیز می داند. وقتی که دکتر فیل هنوز بچه بود همراه با پدرش در ماشینشان زندگی می کردند تا این که انجمن مردان جوان مسیحی اتاقی را در اختیار آن ها قرار داد.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

دکتر فیل گفته است که از آن دوران چیزهای زیادی یاد گرفته است که در رسیدن او به این مکان در زندگی اش به کمک او آمده اند. وی می گوید که دوران بی خانمانی به او صبر، سخت کوشی و مواجهه با شرایط مختلف را آموخته است. دکتر فیل با نام کامل فیلیپ کالوین مک گرو اکنون یک شخصیت تلویزیونی مشهور، نویسنده، روانشناس و مجری برنامه ی تلویزیونی معروف «دکتر فیل» است.

3- ویلیام شاتنر
این یکی کمی با بقیه افراد حاضر در این لیست متفاوت است. شاتنر مدتی بعد از حضور در سریال تلویزیونی «پیشتازان فضا» (Star Trek) را مجبور شد در وانتش زندگی کند. در آن دوران وی در یک اتفاق ناخوشایند از همسرش جدا شده بود مجبور بود هزینه ی زندگی سه فرزندش را بپردازد و اگر چه در آن هنگام در سریال فوق بازی می کرد اما در گذشته بازیگران سریال های تلویزیونی به اندازه ی امروز دستمزد دریافت نمی کردند.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

از این رو او مجبور شد در وانتی که یک دستشویی و یک اجاق گاز در آن تعبیه شده بود مدتی را زندگی کند تا شرایط برای وی کمی بهتر شود. بدین ترتیب شاتنر حتی بعد از این که مشهور شده بود نیز ناگزیر بود برای مدتی در وانتش بخوابد.

2- استیو هاروی
بدون شک این داستان را به هیچ عنوان باور نخواهید کرد اما استیو هاروی معروف نیز به مدت حدود 3 سال را در ماشنیش می خوابید و همزمان برای ورود به دنیای کمدین ها تلاش می کرد. شاید او می توانست اتاقی را در یک هتل برای خود اجاره کند اما بیشتر درآمدش را برای تامین هزینه های بچه هایش برای همسر سابقش می فرستاد. این موضوع شخصیت این کمدین مشهور را نشان می دهد.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!

داستان های زیادی از افرادی را می شنویم که علی رغم داشتن سرمایه فراوان، کمکی به فرزندان خود نمی کنند ولی استیو هاروی علی رغم این که پول زیادی نداشت اما ترجیح داد در ماشین بخوابد و مقدار اندکی که درآمد داشت را برای فرزندانش ارسال کند.

1-دبی رینولدز
بسیاری از مردم دبی رینولدز را به خاطر این که مادر کری فیشر بود می شناختند اما دبی رینولدز نیز خود در گذشته انسان بسیار مشهوری بود و شغل جالبی داشت. نکته ی جالب دیگر در مورد او این است که وی برای مدت کوتاهی در گذشته مجبور بود در ماشینش زندگی کند که یک کادیلاک بود.
چهره‌های مشهوری که جایی برای خواب نداشتند!
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید