ارجاع شکایت رحمتی از میناوند به دادسرا

ارجاع شکایت رحمتی از میناوند به دادسرا

پرونده شکایت مهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهران از مهرداد میناوند جهت رسیدگی قضایی به شعبه 2 دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شد.

کد خبر : ۴۲۵۲۶
بازدید : ۱۲۶۴
ارجاع شکایت رحمتی از میناوند به دادسرا
پرونده شکایت مهدی رحمتی کاپیتان استقلال تهران از مهرداد میناوند جهت رسیدگی قضایی به شعبه 2 دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شد.

به گزارش ایسنا، اخیرا مهرداد میناوند در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهاراتی را درباره سیدمهدی رحمتی کاپیتان تیم فوتبال استقلال تهران مطرح کرد که این موضوع با واکنش رسمی باشگاه استقلال و شخص رحمتی همراه شد و ماجرا نیز بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشت.

پیرو این اتفاق کاپیتان استقلال از مهرداد میناوند به دادسرا شکایت کرد، وکیل مهدی رحمتی در گفت‌وگو با ایسنا از وصول شکایت در مراجع قضایی و تعیین شعبه این دادخواست کیفری خبر داد.

علیرضا مشهدی‌زاده، وکیل مهدی رحمتی درباره شکایت کاپیتان آبی‌های پایتخت از مهرداد میناوند گفت: به دنبال بداخلاقی‌های صورت گرفته در یک برنامه زنده تلویزیونی، مهرداد میناوند اقدام به انتساب الفاظ غیر حرفه‌ای به سیدمهدی رحمتی کرد. بعد از این قضیه بزرگان فوتبال ایران پادرمیانی کردند تا موضوع با مفاهمه و گذشت آقای رحمتی و عذرخواهی مهرداد میناوند حل و فصل شود اما میناوند باردیگر در صفحه اینستاگرامش بر فعل و اظهار خلاف و ناپسند گذشته‌اش تاکید کرد، بر این اساس مهدی رحمتی اصرار بر پیگیری قضایی موضوع کرد.

وی ادامه داد: شکایت مهدی رحمتی از مهرداد میناوند امروز در شعبه 2 دادسرای فرهنگ و رسانه ثبت و تعیین شعبه شد. بر این اساس پرونده از امروز مراحل دادرسی خود را طی خواهد کرد.

مشهدی‌زاده گفت: متاسفانه در موضوع بداخلاقی‌ها در عالم ورزش رسیدگی‌ها خیلی طولانی است و این مساله باعث می‌شود اثر بازدارندگی حکم و شکایت از بین برود. مثلا در پرونده‌ای دیگر فرهاد مجیدی سال 92 درخصوص مطالبی خلاف واقع از یک روزنامه ورزشی شکایت کرده و این موضوع هنوز در دادسرا مفتوح است و به دادگاه ارسال نشده است، همین عوامل باعث می‌شود تا فضای برخی از رسانه‌های ورزشی برای جذب مخاطب به سمت اخبار کذب برود.

وی گفت: این اتفاق درحالی برای نشریات ورزشی رخ می‌دهد که به بی‌اخلاقی‌ها در رسانه‌های سیاسی سریعا رسیدگی می‌شود. نکته دیگر اینجاست که مخاطب رسانه‌های ورزشی جوانان هستند و طبیعتا این بداخلاقی‌ها بازتاب بیشتری در میان جوانان خواهد داشت. معتقدم باید سریع‌تر با متخلفان و مسببان بداخلاقی‌های ورزشی برخورد شود تا تاثیر بازدارنگی جرایم در جامعه نمود عینی داشته باشد.

وکیل مهدی رحمتی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا کاپیتان آبی‌های پایتخت همچنان روی شکایت از مهرداد میناوند اصرار دارد، گفت: مهدی رحمتی کاملا روی شکایت خود ایستاده و همان طور که گفتم برخی از بزرگان خواستند با کدخدامنشی قضیه را حل کنند، ولی میناوند با تاکیدی که روی مواضع خود داشت به این موضوع دامن زد. اکنون نیز همه چیز در دادسرا و دادگاه تعیین تکلیف خواهد شد.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید