آنتالیا بهترین تفریحگاه ترکیه

آنتالیا بهترین تفریحگاه ترکیه

آنتالیا یکی از شهرهای توریستی مهم ترکیه است. این شهر به عنوان مرکز گردشگری در ترکیه هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است. لوکس ترین هتل های ترکیه با بهترین خدمات تفریحی و ورزش های آبی را فقط در آنتالیا می توانید پیدا کنید.

کد خبر : ۴۲۷۹۴
بازدید : ۴۳۲۷

آنتالیا یکی از شهرهای توریستی مهم ترکیه است. این شهر به عنوان مرکز گردشگری در ترکیه هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است. لوکس ترین هتل های ترکیه با بهترین خدمات تفریحی و ورزش های آبی را فقط در آنتالیا می توانید پیدا کنید. که با تهیه تور آنتالیا از آژانس مسافرتی الفبای سفر هر زمان که اراده کنید می توانید به آنجا سفر کنید.

بخش قدیمی شهر آنتالیا را منطقه کاله ایجی با بافت خاص کهن که شامل خیابانهای کم عرض و پیچ در پیچ بوده همراه خانه‌های قدیمی که توسط دیوارهای قدیمی محصور شده است را تشکیل می دهد. شما با خرید تور آنتالیا ارزان می توانید به راحتی به این شهر سفر کنید.

آنتالیا بهترین تفریحگاه ترکیه

جاذبه های گردشگری آنتالیا

گردش و بازدید از جاذبه های گردشگری آنتالیا بسیار جذاب خواهد بود مثلا مسجد کسیک مناره (مسجد کورکوت- مسجد کبیر ) ، مسجد قلعه(مسجد سلطان سلیمان ) ، مسجد بالی بیگ، مسجد مراد پاشا، مسجد اسکله، مسجد امیر بدرالدین، ییولی مناره، مقبره و مسجد آهی یوسف، مسجد آک شبه سلطان، مدرسه کاراتای، کلیسای عزیر نیکلاس، کلیسای آیا یورگی از نمونه های جاذبه های تاریخی آنتالیا هستند.

مراکز خرید آنتالیا

اگر به آنتالیا سفر کنید حتما باید سری به مراکز خرید آنتالیا بزنید. نمونه هایی از این مراکز شامل فروشگاه میگروس ( Migros )، بازار غذای سرپوشیده و... از نمونه هایی است که حتما باید به آنها مراجعه کنید . البته فراموش نکنید بازار سر پوشيده آنتاليا از بخش های معروف است که در آن مي توان انواع محصوالات شامل صنايع دستي، انواع جواهر آلات، خوراكهاي تركي، سوغاتيهاي ويژه تركيه مثل حلوا، باقلوا، چاي سيب، شيره كاج، ادويه جات و ... را خريد نمود .

آب و هوای آنتالیا

آب و هوای آنتالیا در تابستان گرم و در زمستان معتدل و بارانی است.

تورهای تفریحی آنتالیا

آنتالیا بهترین تفریحگاه ترکیه

· پاموک کاله بهترین جای آنتالیاست، چشمه های آب گرم ، غارهای طبیعی ، شکل سازه ای منحصر به فرد و آبشار های طبیعی به همراه استخرهای طبیعی بهترین دلیل برای دیدن این منطقه است.

· آبشار دودن Duden و كورشوفلی Kursunli كه بازدید از آن شما را حیرت زده خواهد کرد اگر در زمان هایی که تعداد توریست کم است به این منطقه بروید آرامش خوبی را تجربه خواهید کرد

آنتالیا بهترین تفریحگاه ترکیه

· رافتينگ (رودخانه وحشي) یکی از هیجان انگیز ترین تفریحات آنتالیاست که برای لذت بردن از آن لازم است اول آموزش های لازم را ببینید.

· آكوالند، پارک آبی بزرگ آنتالیا که یک روز کامل را برای تفریح در آنجا باید اختصاص دهید.

آنتالیا بهترین تفریحگاه ترکیه

هر زمان که تصمیم به سفر با تور آنتالیا، تور لحظه آخری آنتالیا یا تور ارزان آنتالیا را داشتید با همکاران ما در آژانس مسافرتی الفبای سفر تماس بگیرید تا بهترین قیمت تور آنتالیا را همراه با رزرو هتل و بلیط هواپیما به شما ارائه دهند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید