تصاویر/ سنا، بازگشت طوفانی یک قهرمان

تصاویر/ سنا، بازگشت طوفانی یک قهرمان

این ابرخودروی برتانیایی آخرین نمونه از سری اولتیمات شرکت مک لارن است که با نام سنا قادر به تولید بیش از 789 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور از طریق یک پیشرانه 8سیلندر 4لیتری و 2 توربو است. این خودرو که قرار است به تعداد 500 دستگاه از آن ساخته شود، احتمالا قیمتی 1 میلیون دلاری داشته و به سرعت لیست خریدارانش کامل شود.

کد خبر : ۴۶۹۵۱
بازدید : ۲۸۵۶
فرادید | صبح امروز و در میان شگفتی رسانه‌های خودرویی، مک لارن تصاویر رسمی خودروی جدید اسپورت و مدرنش با نام سنا را منتشر نمود تا به سیر مداوم موفقیت‌هایش در 5 سال اخیر جانی تازه ببخشد. این کوپه کشیده سبک وزن و سریع که ظاهری تهاجمی‌تر از باقی خودروهای مک‌لارن دارد، به کمک طراحی عالی، مواد گران‌قیمتی مثل فیبر کربن و مهندسی دقیق مک لارن قادر است بسیاری از بزرگان این کلاس از فراری و لامبورگینی تا پورشه و شورولت را به دردسر بیاندازد.
سنا، بازگشت طوفانی یک قهرمان

به گزارش فرادید، این ابرخودروی بریتانیایی آخرین نمونه از سری اولتیمات شرکت مک لارن است که با نام سنا قادر به تولید بیش از 789 اسب بخار قدرت و 800 نیوتن‌متر گشتاور از طریق یک پیشرانه 8سیلندر 4لیتری و 2 توربو است. این خودرو که قرار است به تعداد 500 دستگاه از آن ساخته شود، احتمالا قیمتی 1 میلیون دلاری داشته و به سرعت لیست خریدارانش کامل شود. نکته جالب اما در مورد محصول تازه مک لارن این است که هنوز هم عمده بزرگان اسپورت‌ساز صنعت خودرو از مرگ دلخراش آیرتون سنا راننده مشهور برزیلی مسابقات فرمولا وان ناراحتند و غم خود را با نام‌گذاری محصولات‌شان به یاد این اسطوره اتومبیلرانی التیام می‌دهند. در آخرین حرکت هم این شرکت مک لارن بوده که خودرو قدرتمند و عضلانی جدیدش را به نام و یاد این ورزشکار برجسته نامگذاری کرده است. آلبوم تصاویر این خودروی هیجان‌انگیز را اینجا ببینید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید