پاک کننده خانگی آرایش

پاک کننده خانگی آرایش

پاک کردن آرایش یکی از مسائل مهمی است که خانم‌ها باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. امروز، تحقیقات جدید نشان می‌دهند که دارو‌های سنتی و گیاهی تاثیر به سزایی در سلامت پوست و چهره داشته اند و حتی علائم پیری را کاهش می‌دهند.

کد خبر : ۴۷۷۱۳
بازدید : ۱۸۸۲
پاک کننده خانگی آرایش

فرادید | پاک کردن آرایش یک از مسائل مهمی است که خانم‌ها باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند. امروز، تحقیقات جدید نشان می‌دهند که دارو‌های سنتی و گیاهی تاثیر به سزایی در سلامت پوست و چهره داشته اند و حتی علائم پیری را کاهش می‌دهند. همانطور که استفاده از گیاهان به عنوان روشی جهت مراقبت از پوست به شمار می‌رود، اطمینان حاصل کردن از پاک شدن مواد آرایشی از روی پوست نیز گونه دیگری از مراقبت‌های پوستی محسوب می‌شود. برای داشتن پوستی شاداب و جوان، حذف کردن رادیکال‌های آسیب زننده، بسیار حائز اهمیت است.

به گزارش فرادید به نقل از دکتر اکس، رادیکال‌های آزاد سبب آسیب رسانی به کلاژن‌های سالم می‌شوند که عامل مهمی در ظهور نشانه‌های پیری هستند. علاوه بر این، خوابیدن با آرایش می‌تواند به مواد شیمیایی فرصت بیشتری دهد تا در منافذ باز پوست بمانند و در نهایت ایجاد آکنه کنند. آکنه‌ها نیز معمولا آزار دهنده و نا خوشایند هستند. به همین دلیل بهتر است، قبل از اینکه به رختخواب بروید، مطمئین شوید که تمامی رادیکال‌های آزاد و زیان با را از روی پوست خود پاک کرده اید.

تا به اینجا به شما کمک کردم، تا اهمیت مسئله را به خوبی درک کنید، حال اجازه دهید طریقه ساخت یک پاک کننده آرایشی مقرون به صرفه و مناسب را برای شما توضیح دهم.

پاک کننده خانگی آرایش

طریقه ساخت
این نمونه خانگی می‌تواند یکی از ساده‌ترین دستور العمل‌های موجود باشد، زیرا تن‌ها متشکل از ۴ ماده می‌باشد. در صورتی که از محصولات آرایشی در روز استفاده نمی‌کنید، با این حال همچنان می‌توانید از این پاک کننده پوست هر شب قبل از به رختخواب رفتن، بهره ببرید. یک پاک کننده دست ساز خانگی و مرطوب کننده‌ای فوق العاده برای پوست‌های خشک. آیا می‌دانستید که پاک کردن آرایش، موجب جلوگیری از ظهور علائم پیری می‌شود! برای ساخت و نگهداری این پاک کننده آرایش، توصیه می‌کنم از بطری‌های شیشه‌ای کوچک و درب دار استفاده کنید.

با گیاه فندق افسونگر شروع می‌کنیم. فندق افسونگر گیاهی است که به تازگی وارد دنیای زیبایی شده است و فواید بسیاری دارد. این گیاه به صورتی شگفت انگیز پوست را زیبا و لطیف می‌کند و به عنوان یک آنتی اکسیدان قوی بر روی پوست عمل می‌کند، از آسیب‌های سلولی جلوگیری می‌کند. همچنین به عنوان یک مرطوب کننده فوق العاده به درون منافذ پوست نفوذ می‌کند، و پوستی زیبا و جذاب را برای شما به ارمغان می‌آورد.

در این مرحله باید گیاه جوجوبا و روغن زیتون را اضافه کنید. روغن جوجوبا برای تنظیم تعادل PH پوست و مقابله با چین و چروک‌ها، به خوبی عمل می‌کند. با استفاده از آن‌ها نه تن‌ها می‌توانید آرایش خود را پاک کنید بلکه می‌توانید از خواص فوق العاده این گیاه برای پوست خود بهره ببرید. جوجوبا، درختچه‌ای است بومی که در جنوب آریزونا، جنوب کالیفرنیا و شمال غربی مکزیک یافت می‌شود. تا حدود ۵۰ درصد از وزن دانه گیاه Simmondsia مختص روغن آن است که سبب تحریک کلاژن پوست می‌شود و به طور طبیعی روند به وجود آمدن چین و چروک‌ها را کاهش می‌دهند.

روغن زیتون نیز دارای خواص فراوانی است و علاوه بر اینکه در سالاد‌ها مورد استفاده است، فوایدی را نیز برای سلامت پوست ارائه می‌دهند. روغن زیتون غنی از ویتامین‌ای می‌باشد به همین دلیل سبب لطیفی پوست می‌شود. استفاده از این روغن برای پوست‌های خشک، به شدت توصیه می‌شود. همچنین می‌توانید از آن به عنوان تقویت کننده مژه‌ها و ابرو‌ها بهره ببرید. یک انتخاب عالی در بخشی از روال روزانه برای داشتن پوستی سلامت و زیبا.

حال وقت آن رسیده که آب را به ترکیب اضافه کنید، و سپس به خوبی آن را مخلوط کنید. در حال حاضر شما بهترین پاک کننده آرایش خانگی را در دسترس دارید!

برای استفاده روزانه، ظرف را قبل از مصرف تکان دهید تا مواد ته نشین شده ترکیب شوند. با استفاده از یک پد، به آرامی محلول را بر روی پوست بمالید و آرایش خود را پاک کنید. احتیاط کنید که ترکیب وارد چشمتان نشود.

پاک کننده آرایش
زمان مورد نیاز: ۱۰ دقیقه

مواد تشکیل دهنده
  • ۴ قاشق غذا خوری فندق افسون گر
  • ۲ قاشق غذا خوری روغن جوجوبا
  • ۲ قاشق غذا خوری روغن زیتون
  • ۳ قاشق غذاخوری آب

منبع: دکتر اکس
ترجمه: وب‌سایت فرادید
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید