قیمت بنزین به صورت دوره‌ای افزایش می یابد؟

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس، گفت: رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد قیمت بنزین پیش از این افزایش داشته و از این پس نیز به صورت دوره‌ای باید افزایش پیدا کند.

کد خبر : ۴۷۸۲۸
بازدید : ۱۲۷۷
عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: در این جلسه که با حضور محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد موضوعاتی همچون سهم 14.5 درصدی وزارت نفت از درآمدهای نفتی، یارانه ها و استانی شدن بخشی از اعتبارات در بودجه 97 مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز اعضای فراکسیون بر این نکته تاکید داشتند که اختصاص 14.5 درصد از درآمدهای نفتی به وزارت نفت زیاد است و بخشی از این درآمدها باید به حوزه‌های دیگر تخصیص داده شود که رئیس سازمان برنامه و بودجه از این سهم 14.5 درصد دفاع کرد و گفت که با توجه به هزینه‌هایی که وزارت نفت در حوزه سرمایه‌گذاری‌ها دارد این سهم 14.5 درصد باید به طور کامل به وزارت نفت اختصاص یابد.

عضو هیات رئیسه فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: در حوزه یارانه‌ها نیز نوبخت بدون اشاره مستقیم به موضوع حذف یارانه‌ها عنوان کرد که ما به دنبال آن هستیم تا از محل افزایش قیمت حامل‌های انرژی و اعتبارات بدست آمده از این بخش در حوزه تولید و اشتغال اقداماتی را صورت دهیم و این اعتبارات را در این بخش ارائه کنیم.

گودرزی خاطرنشان کرد: نوبخت درمورد افزایش قیمت بنزین هم گفت که همانطور که پیش از این قیمت بنزین افزایش می‌یافته از این پس نیز باید به صورت دوره‌ای افزایش پیدا کند. وی در پایان گفت: در حوزه استانی شدن اعتبارات نیز رئیس سازمان برنامه و بودجه عنوان کرد که این به این معنا نیست که همه هزینه‌ها برعهده استانداری‌ها است بلکه حمایت‌های لازم صورت خواهد گرفت و اعتبارات به صورت استانی توزیع می‌‌شود.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید