نابودی زندگی زن جوان با مدارک گمشده

مرد حیله‌گر که با مزاحمت‌های تلفنی‌اش، زن جوانی را گناهکار جلوه داده و باعث فروپاشی کانون خانوادگی او شده بود سرانجام توسط پلیس به دام افتاد و حیله اش فاش شد.

کد خبر : ۴۷۸۴۸
بازدید : ۱۵۳۴

مرد حیله‌گر که با مزاحمت‌های تلفنی‌اش، زن جوانی را گناهکار جلوه داده و باعث فروپاشی کانون خانوادگی او شده بود سرانجام توسط پلیس به دام افتاد و حیله اش فاش شد.

زن جوان پس از افشای بی گناهی‌اش به پلیس گفت: من عمری با آبرو و نجابت زندگی کرده‌ام در حالی که نزدیک بود به‌خاطر گناه ناکرده آبرویم بر باد برود تا اینکه شانس آوردم کارشناسان پلیس فتا توانستند مردی را که حیثیتم را به بازی گرفته بود شناسایی و دستگیرکردند. من تا زمانی که مرد حیله گر دستگیر نشده بود آرام و قرار نداشتم، درحالی که چند زن جوان هم شاکی‌ام بودند.

زن جوان درشرح ماجرا گفت: «چند وقت پیش شناسنامه و چند برگ دیگر از مدارکم را گم کردم. در حالی که نمی‌دانستم گم شدن این مدارک و امروز و فردا کردن من برای پیگیری موضوع چه دردسری برایم درست خواهد کرد. پلیس هم اظهارداشت: مردی میانسال که عیالوار هم بوده مدارک زن جوان را پیدا کرده و با این مدارک شناسایی یک سیم کارت تلفن همراه با نام و مشخصات وی گرفته است. بعد هم از سر شیطنت با شماره تلفن‌هایی به طور تصادفی تماس برقرارکرده و مزاحم خانم‌های جوان شده است.

یکی از طعمه‌های او، زن جوانی بود که با شوهرش اختلاف خانوادگی داشت. متأسفانه ادامه دار شدن مزاحمت‌های تلفنی این مرد برای زن جوان باعث تشدید اختلاف‌های خانوادگی شد و به فروپاشی کانون خانواده‌شان انجامید.پلیس در مرحله اول، زن جوان را به‌عنوان مالک سیم کارت احضار کرد اما اوبا اطلاع ازموضوع شوکه شد.تا اینکه پس ازاظهارات وی، کارشناسان پلیس فتا هم وارد عمل شدند و در کمتر از چهار ساعت، مرد میانسال را درشهرستان تایباد دستگیر کردند.

شاکی پس از دستگیری این مرد گفت: «فکر می‌کردم با فردی جوان و کم سن و سال روبه رو خواهم شد، اما مردی میانسال را دیدم که از کارهایش اظهار پشیمانی می‌کرد و نمی‌دانم با چه عقل و منطقی به چنین اشتباهی تن داده بود و...سرهنگ حسن ناگهانی رئیس «فتا»ی تایباد نیز گفت: پس از شکایت چند زن که می‌گفتند مردی در تماس‌های تلفنی مزاحم شان می‌شود به تحقیق پرداختیم.

تا اینکه پی بردیم سیم کارت تلفن مزاحم به نام زن جوانی است که چندی قبل مدارک هویتی خود را گم کرده و متأسفانه سهل‌انگاری در پیگیری موضوع، فرصت سوء‌استفاده را برای یک مرد میانسال فراهم کرده است.وی خاطرنشان کرد: در مواردی نیز ممکن است شهروندان سیم کارت خود را گم کنند یا گوشی تلفن همراه شان به سرقت برود که در این موارد نیز باید بلافاصله موضوع را به پلیس اطلاع دهند و در خصوص غیر فعال کردن سیم کارت خود اقدام کنند.ضمناً تصور اشتباه مرد میانسال نیز این بوده که گمان می‌برد سیم کارت به نام فرد دیگری است و با آسودگی خیال مزاحم زنان می‌شد.

سرهنگ ناگهانی در پایان تأکید کرد: متأسفانه مخاطرات فضای مجازی کانون خانواده‌ها و افرادی را که ناآگاهانه از آن بهره می‌گیرند، تهدید می‌کند و باید در این خصوص شهروندان آگاهی لازم را داشته باشند. چرا که گاهی افرادی با ندانم کاری برای خود و افراد دیگر مشکلات حیثیتی به وجود می‌آورند و دچار دردسر می‌شوند.

منبع: روزنلمه ایران

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید