قتل عام خانوادگی درلس آنجلس

قتل عام خانوادگی درلس آنجلس

بررسی‌ها نشان می‌دهد قتل عام خانوادگی با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته و پدر خانواده در نهایت خودکشی کرده است، اما هنوز انگیزه این جنایت فجیع روشن نیست .

کد خبر : ۴۸۲۴۷
بازدید : ۱۴۴۲
قتل عام خانوادگی درلس آنجلس
میرر | بررسی‌ها نشان می‌دهد قتل عام خانوادگی با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته و پدر خانواده در نهایت خودکشی کرده است، اما هنوز انگیزه این جنایت فجیع روشن نیست .

مرد امریکایی درجنایتی هولناک، همسر و فرزندانش را با شلیک گلوله کشت و بعدهم به زندگی‌اش پایان داد. در این قتل عام خانوادگی که با گذشت تنها چند روز از شروع سال میلادی جدید در شهر لس‌آنجلس- درایالت «کالیفرنیا»‌ی امریکا- رخ داد، مردی به نام «مایکل بیرنکرانت» ۵۱ ساله، درجنونی وحشیانه همسرش «امی» ۴۷ ساله، دختر ۲۰ ساله‌اش «درو» و پسر ۱۱ ساله‌اش «سون» را باشلیک چند گلوله کشت وبعد هم با شلیک گلوله‌ای به زندگی‌اش پایان داد. بنا بر گزارش‌های پلیس، همه قربانیان با شلیک گلوله به قفسه سینه جان سپرده‌اند.

«رادنی مور» از پلیس لس‌آنجلس در این باره گفت: «بررسی‌ها نشان می‌دهد قتل عام خانوادگی با برنامه‌ریزی قبلی صورت گرفته و پدر خانواده در نهایت خودکشی کرده است، اما هنوز انگیزه این جنایت فجیع روشن نیست.»
منبع : روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید