قتل پسر ٢٦ ساله، پایان تصادف

قتل پسر ٢٦ ساله، پایان تصادف

با کشف خودرو که آثار خون برآن مشهود بوده و دستگیری عاملان این جنایت هولناک با البسه آغشته به خون مقتول، دستگیرشدگان چاره‌ای جز اعتراف نداشته و گفتند پس از تصادف خسارتی بین دو دستگاه خودروی نزاعی بین حاضران رخ داده و درنهایت به تعقیب‌وگریز و اضافه‌شدن چند دستگاه خودرو از دوستان طرف‌ها و چاقوکشی منجر شده است .

کد خبر : ۴۸۲۹۴
بازدید : ۱۶۵۵
قتل پسر ٢٦ ساله، پایان تصادف

عاملان قتل پسر ٢٦ ساله در نزاع دسته‌جمعی در شاهرود چهار ساعت پس از جنایت دستگیر شدند. سرهنگ سیدمجتبی اشرفی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود، از دستگیری قاتل و همدستان وی در نزاع دسته‌جمعی شامگاه جمعه خبر داد و گفت: نیمه‌شب جمعه نزاع و چاقوکشی به پلیس اعلام شد که واحد گشتی و عوامل اورژانس در محل حاضر و مشخص شد جوانی بر اثر چند ضربه چاقو یه پایش دچار خون‌ریزی شدید است.
با توجه به جراحات وارده به شریان‌های حیاتی بدن مجروح و خون‌ریزی شدید، تلاش چندساعته تیم پزشکی نیز بی‌نتیجه بوده و پسر جوان جانش را از دست داد؛ بنابراین پرونده قتل تشکیل شد و سه اکیپ از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات را آغاز کردند. سرهنگ اشرفی به شناسایی عاملان احتمالی جنایت و رابطه‌های موجود بین آنان اشاره کرد و افزود: با احضار برخی شاهدان و بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد علت درگیری تصادفی بوده و درنهایت به تعقیب‌وگریز منجر شده و با اضافه‌شدن چند خودروی دیگر از دوستان طرفین درگیری، چاقوکشی رخ داده و افرادی که هویت آنان مشخص نیست درنهایت با ضربات چاقو سرنشین یکی از خودرو‌ها را به قتل رسانده‌اند.
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود با توجه به نبودن مدارک مستدل در این پرونده برای شناسایی ضاربان گفت: تنها سرنخ این پرونده یک دستگاه خودروی پراید بود که این سرنخ درنهایت به کشف مشخصات خودرو به روش‌های نوین پلیسی منجر شده و اکیپ ویژه پلیس، خودرو را در یکی از محل‌هایی که احتمال حضور آن می‌رفت رؤیت و راننده و سرنشین خودرو را قبل از هرگونه اقدامی دستگیر کردند.
این مسئول انتظامی از شناسایی نفر سوم که با جعل هویت خود قصد فریب مأموران در یک واحد صنفی را داشت، خبر داد و گفت: درنهایت هر سه عامل این جنایت دستگیر شدند.
اشرفی از اعتراف صریح جوان ۲۶ ساله به قتل اشاره کرد و افزود: با کشف خودرو که آثار خون برآن مشهود بوده و دستگیری عاملان این جنایت هولناک با البسه آغشته به خون مقتول، دستگیرشدگان چاره‌ای جز اعتراف نداشته و گفتند پس از تصادف خسارتی بین دو دستگاه خودروی نزاعی بین حاضران رخ داده و درنهایت به تعقیب‌وگریز و اضافه‌شدن چند دستگاه خودرو از دوستان طرف‌ها و چاقوکشی منجر شده و فردی ۲۶ ساله از سرنشینان پراید با همکاری دوستان خود مقتول را که با چاقو به آن‌ها حمله‌ور شده بود متوقف کرده و ضرباتی را به مقتول با یک قبضه چاقو وارد آوردند که منجر به قتل وی شده و با کشف آلت قتاله و اعترافات صریح قاتل و همدستان وی پرونده تکمیل و به مراجع قضائی ارسال شد.

بادمجان محل جاساز ١٤٠ کیلو حشیش
رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف ٢٤٠ کیلو مواد که به طور ماهرانه‌ای در بادمجان و بدنه خودرو جاسازی شده بود، در دو عملیات جداگانه خبر داد. سرهنگ محمد بخشنده، رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتختف با اشاره به کشف ۱۴۰ کیلو حشیش در بار بادمجان گفت: در عملیات اول پس از سه روز مراقبت شبانه‌روزی و اقدامات پلیسی معاونت عملیات این پلیس یک دستگاه خودروی نیسان کشف کردند که بار بادمجان حمل می‌کرد.
وی افزود: راننده، مواد را به طور حرفه‌ای در بین بادمجان‌ها جاساز کرده بود که روز گذشته در بزرگراه آزادگان دستگیر شد. رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با اشاره به عملیات دیگری برای کشف مواد ادامه داد: عصر روز گذشته عوامل پایگاه ششم موفق به شناسایی خودروی تریلی دانگ‌فنگ شدند که قصد داشت صد کیلو تریاک را به استان‌های شمالی منتقل کند. سرهنگ بخشنده گفت: مواد که به‌طور ماهرانه‌ای در قسمت بدنه خودرو جاسازی شده بود، کشف شد و دو قاچاقچی دستگیر شدند .
منبع: روزنامه شرق
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید