پرسپولیسی‌ها همچنان ناراحت از طارمی

پرسپولیسی‌ها همچنان ناراحت از طارمی

مهدی طارمی روز دوشنبه بعد از توافق با مسئولان باشگاه الغرافه قطر به این کشور سفر و در تست‌های پزشکی حضور پیدا کرد. او حالا در آستانه حضور در الغرافه قرار گرفته و انگار قرار است مبلغ رضایتنامه‌اش نیز به پرسپولیس پرداخت شود، اما در چنین شرایطی مسئولان پرسپولیس از احتمال عدم توافق سخن گفته‌اند.

کد خبر : ۴۸۵۰۹
بازدید : ۹۳۳
پرسپولیسی‌ها همچنان ناراحت از طارمی
ظاهرا مهدی طارمی هرچند وقت یکبار باید خبرساز شود و حاشیه‌ای غیرقابل باور درباره‌اش به وجود بیاید. انتقال ناگهانی او به قطر و پیوستن به الغرافه بعد از پایان محرومیت ٤ ماهه حسابی هواداران را ناراحت کرده است؛ در این‌باره گفته می‌شود، طارمی از سوی باشگاه بالاجبار به قطر رفته، اما مسئولان پرسپولیس این موضوع را رد می‌کنند.

سفر ناگهانی به قطر
مهدی طارمی روز دوشنبه بعد از توافق با مسئولان باشگاه الغرافه قطر به این کشور سفر و در تست‌های پزشکی حضور پیدا کرد. او حالا در آستانه حضور در الغرافه قرار گرفته و انگار قرار است مبلغ رضایتنامه‌اش نیز به پرسپولیس پرداخت شود، اما در چنین شرایطی مسئولان پرسپولیس از احتمال عدم توافق سخن گفته‌اند. حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس در این خصوص عنوان کرد: «این بازیکن به قطر رفت تا در تست‌های پزشکی باشگاه قطری حاضر شود.
اگر همه چیز مثبت باشد و قطری‌ها او را قطعی بخواهند، تازه باید با طارمی بنشینیم و سر مبلغ انتقالش صحبت کنیم. ما هنوز بر سر انتقال طارمی به توافق نرسیده‌ایم و هنوز اجازه رسمی به این بازیکن نداده‌ایم. ما هیچ‌کدام از مبالغی که در رسانه‌ها برای صدور رضایتنامه مطرح شده را تأیید نمی‌کنیم، اما مطمئن باشید که رفتن طارمی به الغرافه قطعی شود، به این سادگی‌ها از مبلغ درخواستی‌مان کوتاه نمی‌آییم. این‌گونه نیست که هرچه آن‌ها بگویند، ما بگوییم چشم. منافع باشگاه برای ما از همه چیز مهمتر است. مطمئن باشید به این راحتی اجازه جدایی نمی‌دهیم.»

گرشاسبی: نمی‌توانستیم به زور نگهش داریم
ناراحتی هواداران از مهدی طارمی موضوع دیگری است که مسئولان پرسپولیس حق را با سرخ‌ها می‌دانند. گرشاسبی در این‌باره تأکید کرد: «من نمی‌خواهم خیلی به این مسائل بپردازم، اما این را هواداران بدانند. بار‌ها و بار‌ها شخصا با طارمی و وکیلش صحبت کرده‌ام.
برانکو ایوانکوویچ هم بارهاوبار‌ها با او صحبت کرده است تا متقاعدش کند که در پرسپولیس بماند، اما دلش با پرسپولیس نبود و اگر به زور نگهش می‌داشتیم و در زمین مسابقه فقط راه می‌رفت، کار خوبی بود؟ او دلش آن طرف آب‌ها بود و می‌خواست فوتبالش را در خارج دنبال کند. هرچه به او گفتیم بماند، او قبول نکرد. باشگاه متعهد شده بود که مبلغ جریمه‌ای را که فیفا به ما ابلاغ کرده بود، پرداخت کند.
به هرحال ما برای منافع باشگاه تلاش کردیم تا این پول بخشیده شود، اما این‌که طارمی نمی‌خواهد بماند، مسأله دیگری است. ما هیچ‌کسی را به زور نگه نمی‌داریم. او خودش اگر می‌خواست، باید می‌ماند.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید