رنو بازی برقی‌ها را برد

رنو بازی برقی‌ها را برد

رنو زوی تنها با فروش ۳دستگاه بیشتر نسبت به ب ام وi3 ؛ توانست پرفروش ترین خودروی صددرصد برقی بازار اروپا در سال ۲۰۱۷ باشد.

کد خبر : ۴۹۰۸۸
بازدید : ۲۳۸۲

فرادید | رنو زوی ( ZOE ) تنها با فروش ۳دستگاه بیشتر نسبت به ب ام و i3 ؛ توانست پرفروش ترین خودروی ۱۰۰% برقی سال ۲۰۱۷را از آن خود کند. این خودروی هاچ‌بک و سبز که از موتوری مشابه با نیسان لیف سود می‌برد به لطف ظاهر جذاب و کارکرد مناسب توانسته در سال 2017 بیش از هر محصول تمام الکتریکی دیگر فروش داشته باشد.

رنو بازی برقی‌ها را برد

به گزارش فرادید، اما پس از رنو و ب ام‌ و ، نیسان «لیف» و میتسوبیشی «اوت‌لندر» در جایگاه‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند. «مدل اس» محصول تسلا هم عنوان پنجمین خودروی برقی پرفروش اروپا را از آن خود کرد. این آمار نشان می‌دهد اروپاییان در انتخاب خودروهای برقی مدل‌های کوچک‌تر را ترجیح می‌دهند، اما به گفته کارشناسان این محدودیت‌های تولید تسلاست که ‌این شرکت را از کسب موفقیت‌های بزرگ‌تر در اروپا بازداشته است.

اما در حالی که در قاره اروپا رنو «زویی» پرفروش‌‌ترین خودروی برقی سال بود، در آمریکا این تسلا مدل اس است که همچنان بیشترین فروش را در سال تجربه می‌کند.بر اساس آمار پایگاه کلین تکنیکا، این مدل برای دومین سال پیاپی عنوان پرفروش‌ترین خودروی برقی آمریکا را به خود اختصاص داد. شورلت بولت برقی، محصول شرکت جنرال موتورز در جایگاه دوم قرار گرفت. پریوس پرایم، محصول شرکت خودروسازی تویوتای ژاپن در جایگاه سوم قرار گرفت و شورلت «ولت» و تسلا «مدل ایکس» در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید