ارزش 100 میلیارد دلاری نتفلیکس

ارزش 100 میلیارد دلاری نتفلیکس

شبکه آنلاین استریم ویدئو نتفلیکس به صورت رسمی اعلام کرد که به ارزشی بیش از 100 میلیارد دلار رسیده و عملکردی بهتر از پیش‌بینی‌های خود داشته‌اند. با توجه به موفقیت سه ماه پایانی سال 2017 این شبکه حالا 8.3 میلیون کاربر جدید را جذب کرده

کد خبر : ۴۹۴۷۲
بازدید : ۲۳۲۵

فرادید | شبکه آنلاین استریم ویدئو نتفلیکس به صورت رسمی اعلام کرد که به ارزشی بیش از 100 میلیارد دلار رسیده و عملکردی بهتر از پیش‌بینی‌های خود داشته‌اند. با توجه به موفقیت سه ماه پایانی سال 2017 این شبکه حالا 8.3 میلیون کاربر جدید را جذب کرده که رقمی 2 میلیون بیشتر از پیش‌بینی‌های ابتدای سال 2017 از سوی نتفلیکس را نشان می‌دهد.

ارزش 100 میلیارد دلاری نتفلیکس

اما چه چیزی باعث شده که نتفلیکس حالا در نقاط مختلف دنیا بیش از 117 میلیون کاربر داشته باشد ؟ به گزارش فرادید، اولین دلیل این موضوع افزایش تولید محتوای اختصاصی است. نتفلیکس در سال 2017 چیزی بالغ بر 6 میلیارد دلار را تنها هزینه تولید فیلم و سریال اختصاصی کرده. مجموعه‌هایی از جمله Stranger Things و The Crown به این واسطه تولید شده و باعث افزایش تعداد کاربرهای پرمخاطب‌ترین شبکه استریم محتوای تصویری شده‌اند. از سویی نباید فیلم‌های سینمایی نتفلیکس را از یاد برد. فیلم مهم امسال آنها Bright با حضور ویل اسمیت بود که هرچند مورد توجه منتقدها قرار نگرفت اما در سه روز ابتدایی انتشار توسط 11 میلیون کاربر تماشا شد.

مسئله دوم به تبلیغات ارتباط دارد. کارشناس‌ها اعتقاد دارند که نتفلیکس در 12 ماه گذشته چیزی در حدود یک میلیارد دلار را تنها به تبلیغات و جذب کاربر جدید اختصاص داده. در این میان البته اتفاقی نیز رخ داده که تاثیر منفی روی نتفلیکس داشته‌اند. به طور مثال دیزنی چندی پیش اعلام کرد که تمام محتواهای تلویزیونی خود را از این شبکه خارج می‌کند. بسیاری انتظار دارند که آنها به زودی شبکه استریم مخصوص به خود را راه‌اندازی کنند. دیگر دردسر نتفلیکس در سال گذشته میلادی مربوط به مجموعه House of Cards است. اتفاقات پیش آمده برای کوین اسپیسی و تاثیر آن روی آینده مجموعه خانه پوشالی ضرری معادل 39 میلیون دلار برای پخش کننده این سریال به همراه داشته.

اخبار منتشر شده نشان از این دارد که نتفلیکس در سال 2018 میلادی مبلغی در حدود 8 میلیارد دلار را به تولید محتوا اختصاص خواهد داد که احتمالا در سه ماه ابتدایی شرایط را برای جذب 6.35 میلیون کاربر جدید فراهم می‌کند.

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید