شیکاگو خودروباران شد!

شیکاگو خودروباران شد!

جالب است که اغلب برندها علیرغم حضور در نمایشگاه، عمده فعالیت‌های مهم خود را پیش از برگزاری این رویداد به مخاطبان خود ارائه می‌کنند و روی جلب توجه در فضای مجازی تمرکز کرده‌اند و بعد از ترکاندن بمب خبری در بیرون نمایشگاه، محصولات خود را در نمایشگاه نیز به بازدیدکنندگان معرفی میکنند.

کد خبر : ۵۰۳۲۲
بازدید : ۱۸۳۴

فرادید | برندهای بزرگی مثل بنز و تویوتا و فورد خودروهای جدید خود را پیش از رونمایی در نمایشگاه، در فضای مجازی معرفی می کنند. این مهمترین اتفاقی است که باعث شده تا نمایشگاه شیکاگو چندان با شور و حرارت پیگیری نشود. رویداد خودرویی شیکاگو 2018 که سابقه برگزاری آن به چندین دهه قبل برمیگردد، امسال علیرغم حضور بسیاری از خودروسازان، کمتر خبر مهمی در خود داشت.

شیکاگو خودروباران شد!

به گزارش فرادید، با آغاز به کار یکی از مهم‌ترین نمایشگاه خودروی آمریکا، شاهد معرفی برخی از مهمترین خودروهای سال در خارج از فضای نمایشگاهی هستیم .در روزهای اخیر و علیرغم برگزاری نمایشگاه اتومبیل شیکاگو 2018 بسیاری از محصولات مهم سال 2018 بیرون از فضای این رویداد مهم معرفی شدند به طوری که مکررا شاهد رونمایی و یا انتشار برخی خبرها از خودروهای جذابی در کلاس‌های مختلف در خارج از فضای این رویداد از برندهای تویوتا، فورد، اشکودا، ب.ام.و و مرسدس بنز هستیم. جالب است که این برندها علیرغم حضور در نمایشگاه، اغلب فعالیت‌های مهم خود را پیش از برگزاری این رویداد به مخاطبان خود ارائه می‌کنند و روی جلب توجه در فضای مجازی تمرکز کرده‌اند و بعد از ترکاندن بمب خبری در بیرون نمایشگاه، محصولات خود را در نمایشگاه نیز به بازدیدکنندگان معرفی میکنند. ببینیم هر یک از این برندها برای عشاق اتومبیل چه رهاوردی دارند.

اشکودا فابیا 2019

شیکاگو خودروباران شد!

یکی از ستون‌های فروش بالای اشکودا در باازر اروپا همین مدل فابیا است که اخیرا فیس‌لیفت شده و با وضعیت بهتر قرار است تا 2 سال آینده همچنان در بازار باقی بماند. در فیس‌لیفت 2019 از موتورهای بهتری برای این خودرو استفاده شده ضمن اینکه چراغ‌ها با فرمی جدید با جلوپنجره قاطی شده و حالتی جالب را پدید آورده‌اند. از جمله مواردی که به لیست تجهیزات فابیای 2019 اضافه شده می‌توان به سیستم ترمز و روشنایی اضطراری خودکار اشاره کرد.

ون مرسدس بنز اسپرینتر 2019

شیکاگو خودروباران شد!

مرسدس بنز رسماً نسل کاملاً جدید ون تجاری اسپرینتر را معرفی کرده است. این نسل که نسل سوم اسپرینتر محسوب می‌شود، به طیف گسترده‌ای از فناوری‌های جدید مجهز شده و اولین خودرویی است که بر اساس فلسفهٔ جدید مرسدس بنز به نام ادوانس، شکل گرفته است. همچنین در اسپرینتر جدید سخت‌افزارهای اتصالی پیشرفته‌ای ارائه شده که بخشی از اینترنت در اشیاء به‌حساب می‌آید. این خدمات اتصالی جدید انجام وظایفی چون کنترل ناوگان و ارتباطات میان مدیران شرکت‌ها و رانندگان را بسیار ساده‌تر و کارآمدتر کرده و فصل جدیدی را در مدیریت ناوگان وسایل نقلیهٔ تجاری باز نموده است. نسخه کانسپت این خودرو را طراح جوان ایرانی محمدحسین امینی یکتا خلق کرده بود.

ب.ام.و سری3

شیکاگو خودروباران شد!

تصاویر منتشر شده و احتمالا رسمی، خبر از تولید قریب‌الوقوع نسل جدید ب.ام.و سری3 سدان با حال و هوایی مشابه زبان طراحی جدید ب.ام.و که در مدل‌هایی مثل سری5 یا ایکس3 نمود یافته، می دهد. گویا سری3 جدید قرار است با چراغ‌های یکپارچه عقب، جلوپنجره برامده و بزرگ کلیوی، امکانات بیشتر و البته معماری کلار تولید و روانه بازار شود.

فورد ترانزیت 2019

شیکاگو خودروباران شد!

ون محبوب و متوسط فورد که در بازارهای اروپایی طرفداران بسیاری دارد، تغییر نسل داد. فورد ترانزیت کانکت در ترکیه مونتاژ می‌شود و به بازار آمریکا ارسال می‌شود درحال حاضر 15 تا 20 درصد از بازار ون‌های آمریکا را در اختیار دارد. این شرکت در سال 2017 موفق به فروش 34 هزار و 473 دستگاه از ترانزیت کانکت شده است که البته در مقایسه با سال گذشته 20.2 درصد کاهش داشته است. ترانزیت جدید گویا کم مصرف‌تر، جادارتر و البته راحت‌تر است.

آفرودرهای سه گانه تویوتا

شیکاگو خودروباران شد!

سازنده مشهور ژاپنی با ارائه سه مدل از محصولاتش با کیت تی‌‌آر-دی سعی کرده روح اسپورت و قدرتمندی به خودروهای سری تاکوما، تاندرا و فوررانر ببخشد. تصویر منتشرشده از این محصولات، حاکی از تزئین این خودروها به جلوپنجره مشکی منحصربه‌فرد با شبکه‌های افقی است که واژه تویوتا نیز با فونت درشت روی آن قرار گرفته است. اما هواکش خیلی برجسته‌ای هم در امتداد در سمت مسافر وجود دارد که لوگوی TRD وسط دریچه هواکش را با نام خود مزین کرده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید