تغییر و تحول در تویوتا

تغییر و تحول در تویوتا

شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا موتور، مطابق این نیاز بازار در حال ایجاد تغییر و تحولاتی در خط تولید خود است. این شرکت در هفته پیش رو در نمایشگاه خودروی شیکاگو خودروهای اسپورت شاسی‌بلندی همچون فوررانر، تاکوما و توندرا را به نمایش خواهد گذاشت که به تجهیزات «آف‌رود» مجهزند.

کد خبر : ۵۰۳۲۵
بازدید : ۲۰۲۷

بررسی‌ها نشان داده است که خریداران آمریکایی پول بیشتری برای خودروهای باری تولید شرکت تویوتا موتور می‌پردازند و از سوی دیگر خریداران خودروهای سواری این شرکت به بسیاری از مدل‌های موجود نیازی ندارند. به همین دلیل شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا موتور، مطابق این نیاز بازار در حال ایجاد تغییر و تحولاتی در خط تولید خود است. این شرکت در هفته پیش رو در نمایشگاه خودروی شیکاگو خودروهای اسپورت شاسی‌بلندی همچون فوررانر، تاکوما و توندرا را به نمایش خواهد گذاشت که به تجهیزات «آف‌رود» مجهزند.

تغییر و تحول در تویوتا
بیش از ۴۰ درصد فروش این سه مدل خودرو در آمریکا از نسخه‌های موسوم به تی‌آر‌دی است. این نسخه از خودروهای باری که نام کامل آن «توسعه تویوتای مسابقه» است، مجهز به تجهیزات کامل آف‌رود و مسابقه است. همزمان، کارشناسان شرکت تویوتا در حال بازبینی مدل‌های سدان این شرکت هستند. گرچه گفته می‌شود این شرکت همچنان مدل‌هایی همچون کمری، کرولا و پریوس را حفظ خواهد کرد؛ اما بی‌شک از تعداد خودروهای سواری تولیدی خود خواهد کاست.

منبع: دنیای اقتصاد

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید