رنو کویید، ابرقهرمان فقرا!

رنو کویید، ابرقهرمان فقرا!

کویید که قرار است سال 97 در ایران هم تولید شود به عنوان کوچکترین کراس‌اوور شرکت رنو، از قیمتی کمتر از 5 هزار دلار در بازارهای جهانی برخوردار بوده و همین عامل به برگ برنده این خودرو برای فروش بیشتر تبدیل شده است.

کد خبر : ۵۰۳۷۰
بازدید : ۳۳۹۶

فرادید | رنو با عرضه نمونه‌های ویژه‌ای از رنو کویید با نام آیرون من و کاپیتان آمریکا در بازار هندوستان، تلاش دارد تا همچنان خریداران مشتاق را به سمت این محصول ارزان‌قیمت و اقتصادی جذب کند. این تب که پس از عرضه نسخه‌های جنگ ستاره‌ای نیسان در بین خودروسازان مختلف فراگیر شده، باعث تولید 2 نمونه خاص از کویید با رنگ‌های قرمز برای سری آیرون من و سفید برای سری کاپیتان آمریکا شده است.

به گزارش فرادید، این دو خودرو روی بدنه خود واژه شکست ناپذیر (invincible) را به صورت گرافیکی دارند ضمن اینکه به امکانات بیشتری هم مجهز شده‌اند. موتور به کار رفته در این نمونه از کویید از نوع یک لیتر توربو با قدرت 67 اسب بخار بوده که ضمن تولید 90 نیوتن‌متر گشتاور به یک جعبه دنده 5سرعته دستی به صورت استاندارد مجهز است ضمن اینکه با پرداخت بیشتر می‌توان یک نمونه 4 سرعته اتوماتیک به صورت سفارشی روی کویید نصب نمود.

فضای داخلی خودرو نیز با رنگ‌های جدیدی تزئین شده ضمن اینکه برچسب‌های جالبی هم روی بدنه، ضربه‌گیرهای کناری و کاپوت خودرو نصب شده تا از طریق، کویید سوپر هیرو به نمونه‌ای خاص بدل گردد. کویید که قرار است سال 97 در ایران هم تولید شود به عنوان کوچکترین کراس‌اوور شرکت رنو، از قیمتی کمتر از 5 هزار دلار در بازارهای جهانی برخوردار بوده و همین عامل به برگ برنده این خودرو برای فروش بیشتر تبدیل شده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید