بامداد مرگبار مسافران اتوبوس

ه دنبال اعلام این حادثه، تیم‌های عملیاتی و امدادی راهی محل حادثه شدند و بلافاصله عملیات نجات مصدومان کلید خورد. در این حادثه 24 نفر مصدوم شده بودند که با هفت دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند. البته اتوبوس آمبولانس اورژانس هم از تبریز برای انتقال مصدومان به این شهر، عازم بستان آباد شده بود.

کد خبر : ۵۰۸۷۷
بازدید : ۱۵۸۱
واژگونی اتوبوس در محور بستان آباد- هشترود واقع در (آزادراه تبریز - تهران) چهارکشته و24 مجروح داشت.رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: این اتوبوس از شهرستان خوی راهی تهران بود که ساعت 2:50 دقیقه بامداد یکشنبه-دیروز-واژگون شد.
فرزاد رحمانی افزود: به دنبال اعلام این حادثه، تیم‌های عملیاتی و امدادی راهی محل حادثه شدند و بلافاصله عملیات نجات مصدومان کلید خورد. در این حادثه 24 نفر مصدوم شده بودند که با هفت دستگاه آمبولانس اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند. البته اتوبوس آمبولانس اورژانس هم از تبریز برای انتقال مصدومان به این شهر، عازم بستان آباد شده بود.

علت حادثه از زبان پلیس/ رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهورنیز در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس اسکانیا در کیلومتر 70 جاده تبریز به زنجان گفت: متأسفانه تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه، علت این واژگونی بود. سرهنگ نادر رحمانی اظهارداشت: این اتوبوس با 32 مسافر از خوی به سمت تهران در حرکت بود که در کیلومتر 70 جاده تبریز ـ زنجان واژگون شد. متأسفانه 4 نفر ازمسافران جان باخته و 6 نفر نیز در بیمارستان بستری شده وتحت درمان قرارگرفته‌اند.
منبع: حوادث ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید