ایمنی تسلا بالا نیست!

ایمنی تسلا بالا نیست!

مقامات این شرکت هم بلافاصله ضمن پذیرش مشکلات این خودرو، اعلام کردند در برخی تجهیزات امنیتی تسلا مدل3 تجدیدنظر کرده و برخی اداوت را به لیست استاندارد خودرو اضافه می‌کنند. انتقاد کلی رسانه‌ها از شکسته شدن دست راننده به دلیل برخورد با صفحه نمایش بزرگ مرکز داشبورد است که به نظر در جای درستی نصب نشده است.

کد خبر : ۵۱۰۲۶
بازدید : ۱۹۴۶

فرادید | تصادف اخیر محصول جدید شرکت تسلا که خوشبختانه با جراحت اندک راننده همراه بود، موجب هجوم شدید رسانه‌ها به سازنده آمریکایی شد و در نهایت ایلان ماسک متقاعد شد باید روی ارتقا سطح ایمنی سدان مدل3 تجدیدنظر اساسی کند. مدیران تسلا اعلام کرده اند توان کافی را برای حل این معضل دارند.

ایمنی تسلا بالا نیست!

به گزارش فرادید، در تصادف شب یکشنبه تسلا مدل3 در آمریکا، این خودرو به شدت مضمحل شد و علیرغم شدت پایین تصادف بدنه در بخش جلو کاملا تخریب شد. مقامات این شرکت هم بلافاصله ضمن پذیرش مشکلات این خودرو، اعلام کردند در برخی تجهیزات امنیتی تسلا مدل3 تجدیدنظر کرده و برخی اداوت را به لیست استاندارد خودرو اضافه می‌کنند. جالب است که با وجود عدم جراحت شدید راننده و سلامت سرنشینان این اندازه حساسیت روی ایمنی در رسانه‌های آمریکایی بالا است.

ایمنی تسلا بالا نیست!

این همه تمرکز روی تسلا مدل3 در حالی است که این خودرو در آخرین برآورد موسسه ایمنی بزرگراه‌های آمریکا نمره عالی یا (Top safety pick plus) را به سدت آورده است که نشان از کیفیت ایمنی این خودروی آمریکایی در بالاترین سطح ممکن است. انتقاد کلی رسانه‌ها از شکسته شدن دست راننده به دلیل برخورد با صفحه نمایش بزرگ مرکز داشبورد است که به نظر در جای درستی نصب نشده است.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید