توصیه‌هایی برای خرید تور دبی

توصیه‌هایی برای خرید تور دبی

هر مسیر گردشگری دارای ویژگی‌ها و خصوصیات مرتبط با خود است. برخی در همه فصول قابل استفاده هستند و بعضی دیگر در برخی فصول مسافری ندارند. دبی از آن دست مسیرهایی‌ست که در همه فصول به آن سفر وجود دارد، اما کیفیت سفر در هر فصل مشابه دیگری نیست.

کد خبر : ۵۱۳۱۳
بازدید : ۱۳۳۴

هر مسیر گردشگری دارای ویژگی‌ها و خصوصیات مرتبط با خود است. برخی در همه فصول قابل استفاده هستند و بعضی دیگر در برخی فصول مسافری ندارند. دبی از آن دست مسیرهایی‌ست که در همه فصول به آن سفر وجود دارد اما کیفیت سفر در هر فصل مشابه دیگری نیست.

برخی ویژگی‌های خاص تورها، گاه برای مسافران روشن نیست و همین باعث انتخاب کمتر مناسب می‌شود. آژانس مقتدر سیر تابان ، مجموعه توصیه‌هایی در مورد تور دبی برای مسافران دارد که این متن بدان می‌پردازد تا در زمان انتخاب با دیدی بازتر اقدام کنند.

از مهم‌ترین مسائل مربوط به خرید تور و به‌خصوص در مسیر دبی انتخاب بهترین فصل سفر به آن است. اگر چه تورهای دبی در تمامی طول سال برگزار می‌شود و مورد استقبال عده زیادی از افراد است اما گرمای طاقت‌فرسا و رطوبت بیش از اندازه‌ی آن گاه از کیفیت سفر می‌کاهد. بنابراین بهترین فصل برای سفر به این مقصد از اوایل پاییز آغاز شده و تا اوایل بهار ادامه می‌یابد. فارغ از دو ماه ابتدایی پائیز، زمان‌های دیگر دارای استقبال بسیار زیادی از طرف افراد است.

این امر باعث می‌شود تا قیمت تورها بالا برود. علاوه بر فصل سفر، عنصر مهم در تورهای مسافرتی قیمت آن است. بنابراین فصل بهتر باعث قیمت بالاتر شده و این نیز مسافر را دچار مشکل می‌کند. در میان ماه‌های سال، اسفند ماه به واسطه آخرین ماه سال اکثر ایرانیان را به خود مشغول می‌کند و باعث می‌شود آن‌ها امکان سفر را نداشته باشند.

همین امر باعث کاهش تقاضا و نتیجتاً کاهش قیمت‌ها می‌شود. بنابراین برای کسانی که امکان سفر در این فصل را دارند، این موقعیت بهترین زمان برای خرید تور دبی بوده که هم فصل مناسب را داراست و در کنار آن قیمت در حالت متعادلی قرار دارد.

انواع جاذبه‌های دبی

هر کس برای سفر به یک مقصد انگیزه‌های مختلفی دارد. گاهی اوقات این مقصد است که تعیین می‌کند تا انگیزه‌ی سفر چه باشد. دبی در اولین قدم یک محل تجارت برای تاجران و بازرگانان بزرگ جهان است. این امر در درجه‌ی اول باعث شده تا تعداد زیادی از شرکت‌ها و برندها در این شهر نمایندگی داشته باشند و از سوی دیگر حضور ثروتمندان نوع تفریحات آن را به سمت لاکچری شدن پیش ببرد.

توصیه‌هایی برای خرید تور دبی

همین دو عامل باعث ایجاد تعداد زیادی مراکز خرید شده است. بخش زیادی از مردم و همچنین سلبریتی‌های بزرگ دنیا خریدهای خود را در دبی انجام می‌دهند.

به گزارش ویرلن؛ در کنار این وجود آب‌های گرم خلیج فارس، سواحل مجهز و همچنین شن‌زارهای تجهیز شده با ابزارهای مدرن گردشگری عاملی دیگر برای جذب مسافران است. اما مسئولان این شهر به این حد اکتفا نکرده و فرصت را مغتنم شمرده و شروع به ساخت جاذبه‌هایی مصنوعی کرده‌اند. از این دست موارد به باغ‌های گل، پیست اسکی، پارک آبی و دیگر موارد اشاره کرد. برای شناخت هر چه بیشتر این‌گونه جاذبه‌ها می‌توانید به صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام مقتدر سیر رفته و با عضویت در آن، از مطالب استفاده کنید.

انتخاب خط هوایی مناسب

هر روز برای رسیدن به دبی راه‌های زیادی وجود دارد. تورهای مسافرتی در این زمان معمولاً از ۳ خط هوایی ماهان، ایر عربیا و امارات برای ارائه خدمات استفاده می‌کنند. در بین این موارد خط هوایی ایر عربیا کمترین هزینه را دارد و بر خلاف آن، دیگر ایرلاین اماراتی بالاترین قیمت را به خود اختصاص می‌دهد.

استراتژی شرکت ایرعربیا بر کم هزینه بودن گذاشته شده و این امر باعث استقبال بسیار فراوان در سطح جهان از این ایرلاین شده است. اما مسافران ایرانی باید دقت کنند و با دیدی باز در این زمینه دست به انتخاب بزنند، زیرا محل فرود این ایرلاین شهر شارجه بوده و مسافران مسیر شارجه تا دبی را می‌بایست به وسیله اتوبوس در مدت زمان تقریبی ۴۰ دقیقه طی کنند.

توصیه‌های برای تورهای نوروزی دبی

بخش عمده‌ای از افراد که توانایی سفر در اسفند با حتی کل سال را ندارند. تعطیلات طولانی عید نوروز رو مغتنم شمرده و به یک سفر دلچسب می‌روند. آژانس مقتدر سیر تورهای عید نوروز دبی را از اواخر دی ماه هر سال در اختیار مسافران قرار می‌دهد تا ایشان بتوانند برنامه‌ی خود برای نوروز را در اولین فرصت ممکن انجام دهند.

به واسطه آن که سفر به دبی نیازمند دریافت روادید است بنابراین فروش آن حداکثر تا روزهای پایانی منتهی به تعطیلات ادامه دارد و طبیعتاً بهترین تاریخ‌های پروازی و بهترین هتل‌ها خیلی زودتر از این‌ها به پایان می‌رسد پس اگر شما قصد سفر به این شهر مدرن و زیبا را دارید بهتر است همین حالا لیست کامل همراه با قیمت تور دبی نوروز 97 را در سایت مقتدر سیر با دقت بررسی کرده و با تماس با مسئولین فروش رزرو خود را انجام دهید.

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید