جنایت در پارک

در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد ساعت ۲۲:۲۰ پنجم اسفند، پسر جوان که به تازگی از کمپ ترک اعتیاد مرخص شده بود، در پارک باهنر تهران با دو مرد ناشناس درگیر و با ضربه چوب یکی از آن‌ها به سرش مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته بود.

کد خبر : ۵۱۴۸۹
بازدید : ۱۲۵۸

تحقیقات برای دستگیری عامل قتل پسر جوانی در پارک باهنر تهران در دستور کار کارآگاهان پلیس پایتخت قرار گرفت. ساعت ۵ صبح ۶ اسفند، مأموران کلانتری ۱۴۰ باغ فیض در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت، مرگ مشکوک پسر جوانی را در بیمارستان گزارش دادند. به‌دنبال اعلام این خبر بازپرس سجاد منافی آذر و تیم بررسی صحنه جرم به محل اعزام شده و تحقیقات را در خصوص مرگ پسر ۲۵ ساله آغاز کردند.
در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد ساعت ۲۲:۲۰ پنجم اسفند، پسر جوان که به تازگی از کمپ ترک اعتیاد مرخص شده بود، در پارک باهنر تهران با دو مرد ناشناس درگیر و با ضربه چوب یکی از آن‌ها به سرش مجروح شده و به بیمارستان انتقال یافته بود. در حالی که این جوان ساعتی بعد و در بامداد ۶ اسفند به علت شدت جراحت تسلیم مرگ شده بود، عامل این جنایت نیز متواری شد. با مرگ پسر جوان به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران تحقیقات برای مشخص شدن انگیزه این درگیری و دستگیری عامل جنایت ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید