معمای مرموز قتل مهندس ساختمان

جسد مهندس ساختمانی که دور از همسر و فرزندش در خانه تنها زندگی می‌کرد، پس از دو روز در خانه‌اش پیدا شد.

کد خبر : ۵۱۷۲۶
بازدید : ۱۴۸۳
جسد مهندس ساختمانی که دور از همسر و فرزندش در خانه تنها زندگی می‌کرد، پس از دو روز در خانه‌اش پیدا شد. «میترا» همسر این مرد ۴۶ ساله که به همراه فرزندش از مدتی پیش مقیم امریکا شده بودند از دو روز پیش از کشف جسد هیچ خبری از مقتول نداشت.
به همین دلیل او در تماس با شوهر خواهرش از او خواست سری به خانه‌شان زده و خبری از شوهرش بگیرد. شوهر خواهر این زن که کلید یدکی خانه باجناقش را داشت بسرعت راهی محل شد، اما پس از ورود به خانه با جسد غرق در خون بهنام در اتاق خواب روبه‌رو شد و با پلیس تماس گرفت.

آغاز تحقیقات پلیسی/ ساعت ۸:۳۰ دقیقه ۹ اسفند، مأموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در تماس با بازپرس کشیک قتل گزارش جنایت هولناکی را در آپارتمان طبقه دوم ساختمانی هشت طبقه واقع در منطقه صادقیه اعلام کردند. با این گزارش بازپرس مرادی و تیم تحقیق راهی محل جنایت شدند و تحقیقات درباره این پرونده آغاز شد.
باجناق مقتول به مأموران گفت: بهنام، مهندس ساختمان بود و از زمانی که همسر و دخترش برای زندگی به امریکا رفته‌اند تنها زندگی می‌کرد. صبح امروز خواهرزنم تماس گرفت و به‌خاطر بی‌اطلاعی از همسرش نگران شده بود و از من خواست که به سراغ بهنام بروم. من هم طبق خواسته او راهی خانه بهنام شدم، اما جسد او را داخل اتاق خواب پیدا کردم.

ردپای آشنا/ با توجه به اینکه در بازرسی از خانه مشخص شد هیچ سرقتی صورت نگرفته است بنابراین فرضیه قتل به خاطر سرقت، رنگ باخت. از طرفی سالم بودن در ورودی آپارتمان نشان می‌داد که عامل یا عاملان جنایت آشنا بوده‌اند و به احتمال فراوان مقتول، خودش در را باز کرده یا قاتل کلیدی برای ورود داشته است.
همچنین بنا به تشخیص کارشناس پزشکی قانونی از زمان مرگ دو روز گذشته بود. جسد به دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی تهران به پزشکی قانونی منتقل و سه مظنون نیز بازداشت شدند. تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.
منبع: روزنامه ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید