صادرکنندگان چک بلامحل بیشترین زندانیان جرایم غیرعمد

سال گذشته برای آزادسازی ۹ هزار و ۱۴۳ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۷۴۲ میلیارد تومان تلاش شده است و ۲۷۲ میلیارد تومان گذشت داشته‌ایم.

کد خبر : ۵۱۷۳۶
بازدید : ۱۳۷۱
مدیرعامل ستاد دیه کشور گفت: اگر قانون بیمه اجباری نبود، امروز باید ۳۰۰ هزار راننده در زندان‌ها داشته باشیم، اما هم‌اکنون ۴۰۰ راننده در زندان‌های سراسر کشور داریم. به گزارش خبرنگارما اسدا... جولایی صبح روزگذشته درمراسم تجلیل از خیران و یاوران ستاد دیه استان کرمان از برگزاری هزار و ۳۱۳ جشن گلریزان در کشور توسط این ستاد دیه خبرداد واظهارکرد: امسال سی امین جشن مرکز کشور با کمک ۳۱۳ میلیون تومانی مقام معظم رهبری برگزار شد.
وی افزود: صادرکنندگان چک بلامحل بیشترین تعداد زندانیان جرایم غیرعمد در زندان‌های کشور هستند و امیدواریم چالش‌های کسب و کار، تولید و تجارت برطرف شود. وی یادآورشد: سال گذشته برای آزادسازی ۹ هزار و ۱۴۳ زندانی جرایم غیرعمد با بدهی بیش از ۷۴۲ میلیارد تومان تلاش شده است و ۲۷۲ میلیارد تومان گذشت داشته‌ایم.
رئیس کل دادگستری استان کرمان هم گفت: از ابتدای تاسیس ستاد دیه استان دو هزار و ۸۶۹ مددجو با برنامه‌های این ستاد از زندان‌های استان آزاد شده اند. موحدافزود: ۸۷۴ زندانی با کمک خیران استان کرمان آزاد شده اند.
منبع: حوادث ایران
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید