فروردین سرنوشت‌ساز

سرمربی تیم‌ملی فوتبال ایران می‌گوید سخت در تلاش است تا پیش از دو دیدار دوستانه ایران در فروردین به فهرست ۳۴ نفره بازیکنان برسد.

کد خبر : ۵۱۸۹۱
بازدید : ۸۴۳
کی‌روش در این خصوص گفت: «بر اساس درخواست فیفا نیاز داریم که تا ماه می‌(اردیبهشت) فهرست ۳۴ نفره خود را ارائه کنیم. ما سخت درحال کار روی این موضوع هستیم. استراتژی من این است که قبل از بازی‌های دوستانه در فروردین دپارتمان فنی تیم‌ملی بتواند فهرست ۳۴نفره بازیکنان را نهایی کند. بعد از آن بازنگری خواهیم داشت.
یک بررسی مجدد و یک بررسی دیگر خواهیم داشت. ما بیش از دو پنجره برای بازیکنان داریم که داخل فهرست باشند یا خارج.» او اطمینان می‌دهد بازیکنانی که در داخل ایران هم بازی می‌کنند برای او با اهمیت هستند: «ما تمام فرصتمان را به بازیکنان تیم‌ملی اختصاص می‌دهیم. بعضی از آنها در داخل بازی می‌کنند، بعضی بازیکنان در اروپا هستند و در آنجا بازی می‌کنند و بعضی هم مانند اشکان که متاسفانه مصدوم است.

درباره اشکان باید بگویم که ما به‌صورت کامل از وضعیت اشکان آگاه هستیم و با تمام توان از او حمایت می‌کنیم. در همکاری مستقیم با باشگاه او هستیم و تلاش می‌کنیم بهترین کار را برای ریکاوری و آماده‌سازی اشکان به منظور حضور در جام جهانی انجام دهیم.
در ادامه باید بگویم ما دو رویکرد متفاوت داریم. یکی پیگیری بسیار دقیق وضعیت آماده‌سازی و عملکرد بازیکنانی که در خارج از کشور بازی می‌کنند و دیگری که بسیار اهمیت دارد حمایت و پیگیری وضعیت بازیکنان داخلی است. شما از من پرسیدید که آماده‌سازی بازیکنان داخلی چقدر اهمیت دارد. جواب من خیلی ساده است. این موضوع بسیار حیاتی است. شما نمی‌توانید اهمیت آماده‌سازی بازیکنان داخلی را متصور شوید. برای موفقیت تیم‌ملی باید توانایی رقابت بازیکنان داخلی را بهبود ببخشیم.»
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید