آغاز بازدید از آرایشگاه‌های زنانه تهران

صبح امروز گشت تعزیرات حکومت استان تهران از سالن‌های آرایشی زنانه در پایتخت بازدید کرد.

کد خبر : ۵۲۳۵
بازدید : ۱۸۳۵
صبح امروز تیم گشت تعزیرات حکومتی استان تهران به همراه نماینده وزارت بهداشت، نماینده اصناف و مشاور امور زنان و خانواده سازمان تعزیرات حکومتی از تعداد سالن آرایش زنانه در شمال تهران بازدید کردند.

به گزارش فارس، ویدا آزاد مشاور امور زنان و خانواده تعزیرات حکومتی در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: طی اطلاع‌رسانی که هفته گذشته انجام شد، قرار بر این شد که در جهت حفظ سلامت بانوان ایرانی گشت تعزیرات حکومتی استان تهران از آرایشگاه‌های زنانه بازدید کند.

وی افزود: براساس بخشنامه صادره آرایشگاه‌ها فقط باید در حوزه آرایشی به بانوان خدماتی را ارائه دهند، اما متأسفانه ما امروز شاهد این بودیم که در سالن‌های آرایشی، خدمات بهداشتی و درمانی، هم‌چون تتو، تزریق ژل، بوتاکس انجام می‌شد.

آزاد تصریح کرد: همچنین براساس بخشنامه‌ای که در سال 90 صادر شده، آرایشگاه‌ها اجازه کاشت ناخن و انجام تتو را در سالن‌های آرایشی ندارند و این درحالی بود که ما امروز خلاف این موضوع را شاهد بودیم و اکثر آرایشگرها در این خصوص اظهار بی‌اطلاعی می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه زنان، حوزه سلامت‌محور است، گفت: در بازدید امروز از تعدادی آرایشگاه زنانه در شمال تهران، شاهد تخلفاتی هم‌چون گران‌فروشی، تداخل صنفی، عدم ارائه فاکتور و عدم درج قیمت بودیم.

برهمین اساس امروز دو پرونده تخلف تشکیل شد که رقم جریمه آن برای هر دو پرونده 10 میلیون ریال بود.

مشاور امور زنان و خانواده تعزیرات حکومتی در پایان خاطرنشان کرد: مردم می‌توانند شکایات خود را از واحدهای صنفی هم‌چون آرایشگاه‌ها از طریق سامانه 300005691 به اطلاع ما برسانند.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید