فوتسال هم صداوسیما را تهدید کرد

برای ما قهرمانی در آسیا مهم است چرا که ۴۰ سال است قهرمان نشدیم و تیم‌های امید و بزرگسال ما ۴۰ سال است که در آسیا موفقیت نداشتند.

کد خبر : ۵۲۶۰۱
بازدید : ۷۸۷
رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر فوتسال از فدراسیون پنج ستاره‌اش دفاع کرد: «ما باید از حضور کی‌روش استفاده کنیم و حتی صحبت‌هایی هم با او انجام شده است. ما وقتی می‌گفتیم فدراسیون‌مان پنج ستاره است می‌گفتند تبلیغ می‌کنید اما دیدید که اینفانتینو هم گفت که ما پنج ستاره هستیم البته نباید به این مساله بسنده کنیم و راضی شویم.

برای ما قهرمانی در آسیا مهم است چرا که ۴۰ سال است قهرمان نشدیم و تیم‌های امید و بزرگسال ما ۴۰ سال است که در آسیا موفقیت نداشتند. باید جو خوبی درست کنیم و دوست داشتن را در فوتبال کشور اپیدمی کنیم. متاسفانه فضایی برای کی‌روش درست شد و قراردادش را در یک سایت منتشر کردند.
این مساله را مربیان سایر کشورهای دنیا چطور ارزیابی می‌کنند؟ متمم‌های این قرارداد منتشر نشده و عده‌ای به این کارشان افتخار می‌کنند. ما حتی قرارداد مربیان داخلی را هم منتشر نمی‌کنیم اما برخی‌ها در اینستاگرام این کار را انجام می‌دهند و این مسائل به گوش کی‌روش رسیده و ناراحت است.»

رئیس فدراسیون در بخش دیگری از صحبت‌هایش در مورد ساختار اقتصادی فدراسیون فوتبال صحبت کرد و درخصوص اقدامات انجام شده برای تبلیغات محیطی و سایر منابع درآمدزایی گفت: «در بخش درآمدزایی با جلساتی که با صداوسیما داشتیم قول دادند که حل شود و باید مصوبه مجلس و نحوه اجرای آن مشخص شود.
ما الان کارها را انجام دادیم و برای آیندگان خوب می‌شود. باید سازمان اقتصادی منفک از فدراسیون فوتبال درست کنیم و طرح این مساله به مجمع آینده برده خواهد شد. درباره اختلافات آقای شیرازی (طرف قرارداد تبلیغات محیطی سازمان لیگ) هم باید بگویم که آقای آل‌اسحاق به خوبی دعوای بین او و باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال را مدیریت کرد و من هم نامه‌ای به آل‌اسحاق نوشتم و از او خواستم تا قراردادهای تبلیغات محیطی ایران نوین، فناب و امین سیمای کیش‌ را بررسی کنیم، اگر در این قراردادها حل اختلاف باید حل کند که توسط آنها انجام شود اگر هیات داوری در این قراردادها دیده شده که آنها باید این کار را انجام دهند وگرنه این پرونده‌ها را به دادگاه صالحه معرفی می‌کنیم. دست ما باز است و اگر مسائل مالی توسط حل اختلاف انجام نشود دادگاه آن را حل خواهد کرد.»

فوتسال هم اینترنتی پخش می‌شود
چند روز قبل بود که مهدی تاج طی نامه‌ای به وزیر ورزش اعلام کرد اگر تا ۲۰ اسفندماه صداوسیما درباره حق‌پخش تلویزیونی کوتاه نیاید، بازی‌های لیگ برتر از سال ۹۷ از طریق شبکه‌های اینترنتی پخش خواهد شد.
در این جلسه که علی کفاشیان، سرپرست کمیته فوتسال نیز حضور داشت او صداوسیما را تهدید کرد که اگر حق پخش پرداخت نشود مسابقات فوتسال از طریق اینترنتی پخش خواهد شد:«حالا که در فوتبال راهکار این است که بازی‌ها اینترنتی پخش شود، ما در فوتسال هم دنبال پخش اینترنتی مسابقات هستیم تا بتوانیم درآمدزایی کنیم. دراین باره چند اسپانسر هم جلو آمدند و کارها درحال انجام است تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.»
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید