ترافیک در ۱۳ جاده کشور

پلیس راهور نیروی انتظامی اعلام کرد: هم اکنون در ۱۳ جاده کشور ترافیک سنگین، نیمه سنگین و پر حجم و روان گزارش شده است.

کد خبر : ۵۳۶۶۳
بازدید : ۱۳۸۰
ترافیک در جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده‌های ابتدای جاده تا کیلومتر ۱۳، آدران، سدکرج، تونل شماره ۵، تونل شماره ۷، نساء، سه راهی دیزین، پیچ سرهنگ، سیاه بیشه و پل زنگوله سنگین و طول جاده پرحجم و روان گزارش شده است.

ترافیک در شمال به جنوب جاده کرج-چالوس محدوده‌های هزارچم، سیاه بیشه، پل زنگوله و دهانه شمالی تونل کندوان نیمه سنگین طول جاده پر حجم و روان، شمال به جنوب جاده هراز محدوده‌های پارک جنگلی آمل تا سه راهی چلاو، لاریجان و گزنک سنگین طول محور پرحجم و روان، جنوب به شمال جاده هراز محدوده‌های لاسم، امامزاده علی، آب اسک، گزنک و شنگلده نیمه سنگین طول جاده پرحجم و روان گزارش شده است.

همچنین در جنوب به شمال آزادراه قزوین-رشت محدوده‌های لوشان و رودبار سنگین و محدوده منجیل نیمه سنگین طول جاده پر حجم و روان، استان گیلان محور‌های رشت-لاهیجان، رشت- انزلی، رشت-آستارا و رشت -قزوین طول محور پر حجم و روان، استان مازندران جاده کناره طول جاده پر حجم و روان، جاده فیروزکوه در هر دو مسیر محدوده‌های تونل شیرگاه، زیرآب و سواد کوه پرحجم و روان و آزادراه تهران-قم محدوده عوارضی نیمه سنگین طول جاده در هر دو مسیر پرحجم و روان گزارش شده است.

ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین از پل فردیس تا مهرشهر طول جاده پر حجم و روان، باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس طول جاده پر حجم و روان، آزادراه ساوه- تهران در هر دو مسیر پر حجم و روان و استان خراسان شمالی جاده بجنورد-شیروان در هردو مسیر پر حجم و روان گزارش شده است. سایر راه‌های کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با شماره تلفن ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ (ده خط) به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امداد رسانی احتمالی به هموطنان است.
۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید