۹ شاسی‌بلند مهم جهان در سال ۲۰۱۸

۹ شاسی‌بلند مهم جهان در سال ۲۰۱۸

یو.ایکس 2019 یک تجربه جدید و متفاوت از سواری و رانندگی لذتبخش با تم شهری و اقتصادی که توسط لکسوس به خریداران پیشنهاد می‌شود. یو.ایکس به عنوان کوچکترین شاسی‌بلند لکسوس محصولی است مدرن که از آخرین متدلوژی طراحی این برند ژاپنی سود برده و هر بیننده‌ای را در نگاه نخست هیجان‌زده می‌کند. موتور کاملا جدید، 2لیتری و چهار سیلندر سری یو.ایکس200 با کمک توربوشارژر 168 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و مصرف مناسبی را عاید مالک خود می‌کند. لکسوس یک جعبه دنده سی‌وی‌تی هم برای شاسی‌بلند کوچک خود در نظر گرفته است.

کد خبر : ۵۳۷۴۹
بازدید : ۱۷۱۱۶

فرادید | کراس‌اوورها در حال فتح سنگر به سنگر بازارها هستند و قلب‌های مشتریان مختلفی در اقصی نقاط جهان را تسخیر کرده‌اند. در یک تعریف کلی شاسی‌بلندها توانسته‌اند به خوبی جای سدان‌ها را در بازار خودرو گرفته و به مهم‌ترین محصولات صنعت خودرو تبدیل شده‌اند. هم‌اینک ترند یا مد خرید روی خودروهای شاسی‌بلند متمرکز بوده و اغلب شرکت‌ها نیز با تبعیت از این مهم، دست به تولید اتومبیل‌های کراس‌اوور می‌زنند.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

به گزارش فرادید ، نمود عینی این اتفاق را می‌توان در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 دید که بیش از 25 شاسی‌بلند مختلف در آن به نمایش درآمده که 20 گونه از آنها برای نخستین بار در سطح معرفی مدل یا تریم در معرض نگاه بازدیدکندگان قرار گرفتند. خودروسازان آسیایی در کنار برندهای اروپایی و سازندگان آمریکایی از جمله مهم‌ترین بازیگران این حوزه بوده و تولیدات هیوندای، آکورا، کادیلاک، فولکس واگن، سوبارو، شورولت، مازراتی، جگوار، تویوتا و مزدا از جمله موفق‌ترین نمونه‌هایی بودند که در نمایشگاه خودرو نیویورک 2018 به نمایش درآمدند.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

در بخش نخست در قالب توضیح و تصویر سعی کرده‌ایم خودروهای شاسی‌بلند برتر نمایشگاه نیویورک 2018 را معرفی و مشخصات کلی آنها را که به تازگی معرفی شده‌اند در معرض دید مخاطبان قرار دهیم. با ما در قسمت اول همراه باشید.

سوبارو فارستر 2019

سوبارو با معرفی نسل تازه فارستر توانسته بازهم اقبال خریداران را به سمت مدل محبوب و متوسطش جلب کند. فارستر 2019 از ظاهری جذاب، کابینی مدرن و کیفیت سواری راحت برخوردار بوده ضمن اینکه شاسی بلند جان سخت فارستر2019 به انبوهی از سامانه‌های ارتباطی، سیستم 4چرخ محرک نیرومند، پیشرانه قوی 2.5لیتری تخت 182 اسبی، سیستم ایمنی پیشرفته ای-سایت و جعبه دنده جدید مجهز شده است.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018 9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

مازراتی لوانته تروفئو 2019

این شاسی‌بلند طبق اعلام مسئولان مازراتی یکی از سریع‌ترین خودروهایی است که از زمان تاسیس شرکت تاکنون به صورت انبوه تولید شده است. مدل تروفئو که از یک موتور 8 سیلندر 3.8 لیتری دو توربو، 590 اسبی سود می‌برد، با هدف رقابت با محصولات هم‌رده از برندهای لامبورگینی، رولزرویس، بنتلی و پورشه چیزی نزدیک به 730 پوند گشتاور تولید کرده و با کمک سیستم چهار چرخ محرک کیو4، ضمن داشتن پایداری عالی از شتاب بسیار خوبی در تست 0تا 100 به میزان 3.6 ثانیه برخوردار است. حداکثر سرعت لوانته تروفئو 2019 چیزی بیش از 300 کیلومتر در ساعت است.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

لینکلن آویاتور 2019 کانسپت

یک اس‌یووی بزرگ 2 تنی که از زبان طراحی جدید لینکلن، موتورهای هیبریدی، جعبه دنده اتوماتیک 10 سرعته و سامانه نیمه خودران کو-پیلوت 360 استفاده کرده و مستقیما مشتریان مرفه آمریکایی در سنین 35 تا 45 سالگی را هدف قرار داده و از پلت‌فرمی مشترک با نسل جدید فورد اکسپلورر سود می‌برد. به مدد تکنولوژی ارتباطی پیشرفته آویاتور2019، مالک خودرو می‌تواند از طریق تلفن همراه هوشمند خود به روشن و خاموش کردن موتور از راه دور اقدام کند.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

کادیلاک ایکس‌تی4

یک کراس‌اوور کامپکت و لوکس 35 هزار دلاری که برای خانواده‌های کوچک طراحی شده و به زبان طراحی جدید کادیلاک، یک موتور 2لیتری توربو و 237 اسبی، سیستم 4چرخ محرک فعال، مجموعه ایمنی و الکتریکی اختصاصی، صفحه لمسی و بزرگ مرکز داشبورد، سقف پانوراما و تزئینات چوبی مجهز بوده و مستقیما بازار محصولات هم‌رده ساخت مرسدس بنز، ب.ام.و و لکسوس را هدف قرار داده است.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

هیوندای سانتافه 2018

شاسی‌بلند کره‌ای در نسل تازه خود هم بزرگتر، هم لوکس‌تر و هم زیباتر شده ضمن اینکه طبق اعلام هیوندای از مصرف سوخت کمتر و آلایندگی پایین‌تر سود می‌برد. سانتافه جدید کیفیت سواری بهتری داشته و طبق ادعای مجلات اروپایی و آمریکایی در مقایسه با نسل قبل از نظر هندلینگ و پایداری به شکل قابل ملاحظه‌ای بهبود یافته است. علیرغم فروش مناسب این خودرو در نسل قبل در بازار جهانی، خریداران امریکایی اقبال بالایی به سانتافه نشان نداده‌اند. هیوندای امیدوار است این قاعده با عرضه نسل جدید تغییر کرده و سهم بیشتری از این کلاس نصیب سازنده کره‌ای شود.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

آکورا آردی‌ایکس2019

دشمن شماره یک لکسوس با مدل تازه آردی‌ایکس قصد دارد سهم بیشتری از بازار را از آن خود کند. طبق ادعای مقامات آکورا مدل 2019 آردی‌ایکس سریع‌ترین، لوکس‌ترین و دارنده بهترین هندلینگ در بین تمامی نسل‌های گذشته بوده و علاوه بر ارتقا در بخش‌های ترمز و فرمان، به یک جعبه دنده 10 سرعته اتوماتیک هم مجهز شده است. آردی‌ایکس جدید علاوه بر موتور 272 اسبی 4 سیلندر توربو، به لامپ‌های ال‌ای‌دی هفت‌گانه و سیستم چشم جواهر (Jewel Eye) هم مجهز است تا همه چیز را مهیای سطح بالای رفاه و لذت سرنشینان آردی‌ایکس نماید.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

لکسوس یو.ایکس 2019

یک تجربه جدید و متفاوت از سواری و رانندگی لذتبخش با تم شهری و اقتصادی که توسط لکسوس به خریداران پیشنهاد می‌شود. یو.ایکس به عنوان کوچکترین شاسی‌بلند لکسوس محصولی است مدرن که از آخرین متدلوژی طراحی این برند ژاپنی سود برده و هر بیننده‌ای را در نگاه نخست هیجان‌زده می‌کند. موتور کاملا جدید، 2لیتری و چهار سیلندر سری یو.ایکس200 با کمک توربوشارژر 168 اسب بخار نیرو تولید می‌کند و مصرف مناسبی را عاید مالک خود می‌کند. لکسوس یک جعبه دنده سی‌وی‌تی هم برای شاسی‌بلند کوچک خود در نظر گرفته است.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

جگوار آی-پیس 2019

پلنگ انگلیسی با هدف کلید زدن یک رقابت تمام عیار و برقی در بازار آمریکا، نسل تازه‌ای از خودروهای تولید خود را به نمایشگاه نیویورک آورده و با معرفی مدل آی-پیس 2019، شرکت تسلا را به چالش کشیده است. آی-پیس 2019 محصولی در کلاس شاسی‌بلندهای کامپکت بوده که با کمک باطری‌های پیشرفته خود بیش از 475 کیلومتر برد داشته و علاوه بر یک موتور 395 اسبی، بدنه آیرودینامیک، امکانات به روز و ظاهر جذاب، از شتاب 0 تا 100 کیلومتر پایینی معادل 4.5 ثانیه برخوردار است.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

فولکس واگن کراس‌کوپه اطلس 2019

یک شاسی‌بلند اسپورت لوکس با فضا و ابعادی بزرگتر از تیگوان که به موتوری هیبریدی و 355 اسبی مجهز بوده و سواری، هندلینگ و شتابی بالاتر از نمونه 7 نفره اطلس را به سرنشینانش ارائه می‌کند. چراغ‌های عقب و جلو ال‌ای‌دی، تزئینات لوکس چوبی و آلومینیومی، کاکپیت هوشمند، صفحه لمسی 12 اینچی و سیستم اطلاع رسانی 3بعدی از جمله امکانات جذاب کراس کوپه هستند ضمن اینکه ای خودروی آلمانی به جعبه دنده 6 سرعته دی‌اس‌جی خودکار نیز مجهز است.

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

9 شاسی‌بلند مهم جهان در سال 2018

منبع : دیجیتال ترند - موتور ترند

۰
نظرات بینندگان
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    سایر رسانه ها
    تازه‌‌ترین عناوین
    پربازدید