بزرگترین خودروساز خصوصی ایران کیست؟

بزرگترین خودروساز خصوصی ایران کیست؟

در صورتی که آمار تولید رسمی سال ۹۶ منتشر شود و مدیران خودرو به عنوان پرتیراژترین خودروساز خصوصی کشور معرفی گردد، شاهد آن خواهیم بود که برای دومین سال پیاپی این خودروساز خصوصی رقیب سرسخت خود را، یعنی کرمان موتور، پشت سر گذاشته است.

کد خبر : ۵۳۸۱۲
بازدید : ۴۴۲۱

هنوز به صورت رسمی آمار تولید تجمیعی خودروسازان برای سال ۱۳۹۶ منتشر نشده و تنها آمار رسمی برای تولید یازده ماهه سال گذشته است اما به نظر می‌رسد شانس یک شرکت برای رسیدن به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور بالاتر از بقیه باشد.

بزرگترین خودروساز خصوصی ایران کیست؟

طبق این آمار به احتمال بسیار زیاد در سال ۱۳۹۶، بزرگترین و پرتیراژترین خودروساز خصوصی کشور شرکت مدیران خودرو خواهد بود که در حال حاضر تولید محصولات ام وی ام و چری را در سایت منطقه ویژه ارگ جدید بم انجام می دهد. این شرکت خودروساز در یازده ماهه اول سال گذشته ۶۵ هزار و ۳۶۹ دستگاه خودرو تولید کرده که به نسبت دوره مشابه سال ۹۵، ۳۲٫۸ درصد رشد را تجربه کرده است.

بزرگترین خودروساز خصوصی ایران کیست؟
در صورتی که آمار تولید رسمی سال ۹۶ منتشر شود و مدیران خودرو به عنوان پرتیراژترین خودروساز خصوصی کشور معرفی گردد، شاهد آن خواهیم بود که برای دومین سال پیاپی این خودروساز خصوصی رقیب سرسخت خود را، یعنی کرمان موتور، پشت سر گذاشته است. در سال ۱۳۹۴ شرکت کرمان موتور به عنوان بزرگترین خودروساز خصوصی کشور شناخته می شد و در حال حاضر به عنوان دومین خودروساز خصوصی فعالیت خود را ادامه می دهد.

منبع : اسب بخار

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید