هوندا تولید آکورد را متوقف کرد

هوندا تولید آکورد را متوقف کرد

فروش ماهانه این سدان ژاپنی در سال جاری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است به‌نحوی‌که فروش آکورد در دو ماه نخست سال جاری حدود 37 هزار دستگاه بوده که بیش از 5 هزار دستگاه از فروش دو ماه ابتدایی سال گذشته کمتر بوده است

کد خبر : ۵۳۹۶۱
بازدید : ۱۷۵۵

چند سالی است که کراس‌اوورها تهاجمی بی‌سابقه و همه‌جانبه را به بازار خودروی سراسر جهان آغاز کرده‌اند و به همین دلیل فروش سدان‌ها در کل صنعت خودروسازی از نمونه‌های پایه گرفته تا مدل‌های لوکس کاهش یافته است چراکه خریداران به سمت افزایش ارتفاع خودروها گرایش پیدا کرده‌اند. حتی معرفی نسل‌های جدید نیز نتوانسته سدان‌ها را از حملهٔ کراس‌اوورها نجات دهد. از این حقیقت تلخ حتی یکی از پرفروش‌ترین سدان‌های بازار ایالات‌متحده یعنی هوندا آکورد نیز نتوانسته فرار کند.

هوندا تولید آکورد را متوقف کرد

اتوموتیو نیوز وب‌سایت مشهور آمریکایی نوشته، هوندا قصد دارد به دلیل فروش پایین نسل جدید آکورد، طی چهار ماه آینده تولید آن‌را در کارخانه اوهایو به مدت یازده روز متوقف کند. به گفته هوندا، این کار برای تنظیم تولید جهت مطابقت با شرایط بازار انجام می‌شود.برای مقایسه، هوندا آکورد در سال 2016 در ایالات‌متحده به فروش 345,225 دستگاه دست پیدا کرد اما فروش آن سال گذشته به 322,655 کاهش یافت.

هوندا تولید آکورد را متوقف کرد

همچنین فروش ماهانهٔ این سدان ژاپنی در سال جاری نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش داشته است به‌نحوی‌که فروش آکورد در دو ماه نخست سال جاری 37,420 دستگاه بوده که بیش از 5 هزار دستگاه از فروش دو ماه ابتدایی سال گذشته کمتر بوده است؛ اما هرچند فروش آکورد همواره روبه کاهش است ولی هنوز هم فروش مناسبی نسبت به دیگر رقبا دارد.

منبع : پدال

۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید