پشیمانم

عامل نخستین جنایت سال ۹۷ مدعی است به‌خاطر عصبانیت کنترلش را از دست داده و ناخواسته مرتکب قتل همسرش شده است.

کد خبر : ۵۴۰۵۹
بازدید : ۱۳۳۰
عامل نخستین جنایت سال ۹۷ مدعی است به‌خاطر عصبانیت کنترلش را از دست داده و ناخواسته مرتکب قتل همسرش شده است.

ساعت ۲۲:۵۶ شامگاه ۲۹ اسفند و در حالی که تنها ساعاتی از سال‌تحویل گذشته بود، مأموران کلانتری ۱۰۶ نامجو بازپرس کشیک قتل پایتخت را در جریان قتل زن ۳۹ ساله‌ای قرار دادند.
به‌دنبال اعلام این خبر مشخص شد همسر این زن پس از ورود به خانه مادرزنش، همسرش را به قتل رسانده و مادرزنش را مجروح کرده و از محل متواری شده است. درحالی که تحقیقات برای دستگیری عامل این جنایت ادامه داشت، ساعت ۵ صبح نخستین روز فروردین، قاتل با پای خودش به کلانتری رفت و به جنایتش اعتراف کرد.

او در تحقیقات گفت: به‌خاطر بیکاری با «مینا»، همسرم اختلاف پیدا کردم و او سه فرزندم را با خودش به خانه مادرش برد. ۱۰ ماهی می‌شد که از هم جدا زندگی می‌کردیم و من هر هفته با بچه هایم قرار می‌گذاشتم. حتی قبل از عید با او صحبت کردم و قرار شد به خانه برگردد و شب عید با هم به مسافرت برویم.
دو روز مانده به عید برای او لباس خریدم و رابطه‌مان خیلی خوب بود. اما نمی‌دانم چه شد که یک دفعه تغییر عقیده داد. وقتی بعد از سال تحویل به سراغش رفتم گفت: نمی‌آید. من هم عصبانی شدم و به خانه برگشتم. چاقویی برداشته به سراغ همسرم رفتم.
نمی‌خواستم او را به قتل برسانم فقط می‌خواستم که بترسد و با من به مسافرت بیاید. در این میان مادر همسرم برای وساطت به ما نزدیک شد و من ناخواسته به او ضربه‌ای با چاقو زدم. بعد هم ضربه‌ای به همسرم زدم. می‌خواستم چاقو را به پهلویش بزنم، اما چاقو به گردنش خورد.
بعد از جنایت فرار کردم و در خیابان‌ها پرسه زدم، اما عذاب وجدان باعث شد تا خودم را معرفی کنم. با اعتراف متهم میانسال به جنایت، وی به دستور بازپرس محسن مدیرروستا روانه زندان شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید