سقوط مرگ‌بار دختر جوان از برج مسکونی

تحقیقات درباره مرگ دختری ٢٤ ساله که از طبقه پنجم برجی مسکونی پایین پرید، همچنان از سوی کارآگاهان جنایی ادامه دارد.

کد خبر : ۵۴۰۶۸
بازدید : ۱۳۱۷
تحقیقات درباره مرگ دختری ٢٤ ساله که از طبقه پنجم برجی مسکونی پایین پرید، همچنان از سوی کارآگاهان جنایی ادامه دارد.

ساعت ٣ بامداد پنجشنبه هفته گذشته از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ به کلانتری ١٢٣ نیاوران اعلام شد دختر جوانی بر اثر سقوط از بالای یک برج مسکونی در منطقه کامرانیه مجروح شده و به بیمارستان منتقل و با وجود اقدامات درمانی فوت شده است.
با اعلام خبر به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ و تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «فوت مشکوک»، کارآگاهان به محل حادثه در چهار‌راه کامرانیه اعزام شدند و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند متوفی به همراه نامزدش به‌عنوان میهمان در یکی از واحد‌های برج مسکونی در طبقه پنجم حضور داشت که گویا پس از پایان میهمانی و در زمان خروج از منزل میزبان با نامزدش درگیری لفظی پیدا کرد و در ادامه پیکر نیمه‌جانش در لابی برج مسکونی پیدا شد.

مأموران ابتدا نامزد این دختر را بازداشت کردند. این جوان ٣٦ ساله گفت: «پس از پایان میهمانی، بر سر زمان خارج‌شدن از منزل با نامزدم مریم درگیری لفظی پیدا کردم. مریم به حالت قهر به یکی از اتاق‌ها رفت و در را از داخل قفل کرد. چندین‌بار به همراه دوستم که میهمانش بودیم از وی خواهش کردیم در اتاق را باز کند تا با هم صحبت کنیم، اما او در را باز نکرد. مدتی از این موضوع گذشت.
من به همراه دوستم در اتاق پذیرایی نشسته بودیم تا مریم خودش از اتاق خارج شود. در همین اثنا از قسمت نگهبانی برج با ما تماس گرفتند و خبر دادند پیکر نیمه‌جان مریم در وسط لابی برج افتاده است. باور نکردیم. سراغ اتاقی که مریم داخل آن بود رفتیم.
چندین‌بار مریم را صدا زدیم تا او در را باز کند، اما جوابی نیامد. سپس در را شکستیم و وارد اتاق شدیم. مریم داخل اتاق نبود و پنجره اتاق نیز باز بود. به لبه پنجره رفتم و از آنجا به پایین نگاه کردم. مریم وسط لابی برج افتاده بود».

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با تأیید این خبر گفت: ضمن انجام هماهنگی با مقام قضائی دادسرای جنایی تهران، تحقیقات تکمیلی برای مشخص‌شدن علت اصلی مرگ دختر جوان در دستور کار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.
۰
نظرات بینندگان
تازه‌‌ترین عناوین
پربازدید